اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور دغدغه مالی ندارند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: تمامی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور دغدغه‌ای در حوزه مالی ندارند.

کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور دغدغه مالی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سید‌صادق رضایی در دوازدهمین سمینار مسئولان امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در کرمانشاه، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال 90 در حوزه ذیحسابی با توجه به همه موانع غیرطبیعی عملکرد مناسبی داشته است‌.

رضایی تصریح کرد: تمامی کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر  کشور کمترین دغدغه درحوزه مالی ندارند.

وی افزود: برنامه‌های کانون برمبنای برنامه پنجم تعیین می‌شود و کانون نیز براساس یک برنامه از لحاظ سازمانی باید تغییر کند که یک گروه مشاوره در این زمینه در حال مطالعه هستند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم کرمانشاه در 8 سال دفاع غیرتمندانه جنگیدند و این جنگ طولانی تنها جنگی بود که فرزندانش نگذاشتند حتی یک سانتیمتر از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: این سرزمین یعنی کرمانشاه، کردستان و خوزستان قابل قسم خوردن است چون در خاکش خون هزاران جوان ریخته شده است لذا ما باید به کودکان و نوجوانان این مرز‌وبوم محبت کردن به این سرزمین  را از راه هنر‌، شعر، داستان و قصه بیاموزیم.

رضایی در ادامه با اشاره به ماه‌های رجب، شعبان و رمضان، بر توجه و استفاده از این لحظات پر برکت تاکید کرد و گفت: خداوند با قرار دادن این ماه‌ها و مطابقت آن با ظرفیت انسان‌ها آن را راهی  برای تعالی و تکامل بشر قرار داده است.

وی با بیان اینکه عبادت از روی کسالت نهی شده است بر عبادت از سر شوق و لذت تاکید کرد و گفت: امیدواریم خداوند توفیق درک درست از موقعیت انسان بودن را به بندگانش عطا کند‌.

مدیر‌عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: خداوند عقل و اختیار را میزان و معیار برای درستی اعمال  آدمیت قرار داده است که باید براساس آن پاسخگو باشد.

رضایی با تاکید بر اینکه انسان در هر مرحله از زندگی‌اش باید نسبت به گذشته کامل‌تر باشد، تصریح کرد: در فضایل انسانی خود را پرورش دهیم چراکه همه بلاها که بر سر جامعه بشریت می‌آید استفاده غلط از اخلاقیات است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول