اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه:

جنگ جزو خاطرات کودکان این دیار است

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه گفت: جنگ جزو خاطرات کودکان و مردمان این مرز و بوم است و کودکان این دیار روی مین پا گرفتند.

جنگ جزو خاطرات کودکان این دیار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا موزونی در دوازدهمین سمینار مسئولان امور مالی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور که در آمفی‌تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه مرزداران این خاک و بوم هستند که در طول 8 سال دفاع مقدس ثابت کردند که پای ارزش‌های این مملکت ایستاده‌اند.

موزونی تصریح کرد: جنگ جزو خاطرات کودکان و مردمان این دیار است و کودکان این مرز و بوم روی مین پا گرفتند هنوز ترکش‌های 8 سال دفاع مقدس در تن و جان آنان است.

وی افزود: جنگ جزوی از زندگی کرمانشاه بود و افتخار مردم این منطقه این است که سربلند از جنگ بیرون آمدند.

موزونی با بیان اینکه سخن گفتن درباره کرمانشاه در قالب کلمات نمی‌گنجد، گفت: کرمانشاه سرزمین غیرت و غرور است و سرزمینی است که درختان آن نیز جانبازند و گواه از رشادت و ایستادگی می‌دهند.

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری و نوجوانان در کرمانشاه خاطرنشان کرد: مرکز شهرک ظفر با 500 میلیون اعتبار و مجتمع شماره 3 در نقلیه با 90 درصد پیشرفت فیزیکی از پروژه‌های عمرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه همچنین از برنامه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به افتتاح کتابخانه بیستون، مرکز فرهنگی هنری شماره 2 در صحنه، نوسازی و بهسازی مرکز اسلام‌آبادغرب، مرکز فرهنگی هنری خیام و نوسازی مجتمع شماره 3 شهر کرمانشاه از اقدامات 2 سال اخیر کانون پرورش فکری استان است، اشاره کرد.

موزونی‌، احداث مرکز فرهنگی هنری در پارک معلم با اعتباری بیش از 500 میلیون تومان‌، احداث مرکز فرهنگی هنری  شهرک جعفرآباد با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان، احداث مرکز فرهنگی هنری دولت‌آباد با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان همچنین احداث مرکز فرهنگی هنری شرف‌آباد اسلا‌م‌آباد‌غرب با اعتباری بیش از 500 میلیون تومان را از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان اعلام کرد که پیگیری می‌شوند.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول