اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی اعلام کرد

وجود 217 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با تاکید بر سهم این کانون‌ها در پر کردن اوقات فراغت، گفت: 217 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد.

وجود 217 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری

فریدون سیدمصطفوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی بیش از 26 هزار عضو ثابت دارد.

وی با اشاره به تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: در حال حاضر 217 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان این استان وجود دارد.

سیدمصطفوی با اشاره به نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان، افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با زیر پوشش قراردادن افراد هفت تا 17 ساله، سابقه طولانی در حیطه فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری دارد.

سیدمصطفوی برگزاری دوره‌های نمایش فیلم کودک و نوجوان، سرود و اجرای گروه موزیک عرف، ایستگاه نقاشی کودک، پخش تیزر و مسابقات کودکانه را از جمله فعالیت‌های این کانون در سطح استان برشمرد و خاطرنشان کرد: از جایی که اعتقاد داریم فرآیند آموزش پیوسته است بنابراین عضوگیری این کانون برای یک سال شمسی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان محدود به تابستان نیست، گفت: پنج مرکز ثابت در سطح شهر ارومیه، چهار دستگاه سیار برای پوشش مناطق محروم و روستاها به علاوه مراکز شهرستانی به صورت چهار فصل در خدمت کودکان و نوجوانان استان است.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در شهرستان تکاب نمایندگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان وجود ندارد، اظهار داشت: در سال جاری ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تکاب، افتتاح و تجهیز خواهد شد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول