اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته فرهنگ رضوی

طولانی‌ترین نقاشی در رزن توسط کودکان و نوجوانان کشیده می‌شود

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته فرهنگ رضوی طولانی‌ترین نقاشی در شهرستان رزن توسط کودکان و نوجوانان این دیار کشیده می‌شود.

طولانی‌ترین نقاشی در رزن توسط کودکان و نوجوانان کشیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رزن به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن، هر ساله به مناسبت گرامیداشت هفته فرهنگ رضوی که متعلق به امام رضا(ع)، هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت است برنامه‌های مختلفی در جای جای کشور اسلامی ایران، استان‌ها، شهرستان‌ها و حتی در روستاها برگزار می‌شود.

شهرستان رزن نیز جدای از این برنامه‌ها نبوده و امسال نیز در آن شهرستان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به برگزاری طولانی‌ترین نقاشی با حضور کودکان و نوجوانان خواهد کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن گفت: روز سه‌شنبه 27 تیرماه از ساعت 17 مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی (سالن اندیشه) طولانی‌ترین نقاشی را با حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار خواهیم کرد.

علی مرادی‌نور بیان داشت: بدون تردید شناخت اهل بیت خصوصاً امام رضا(ع) به کودکان و نسل امروز در قالب کارهای فرهنگی و هنری یکی از عمده کارهای این اداره در هفته فرهنگ رضوی است که این مهم می‌تواند در چنین برنامه‌هایی گنجانده شود.

وی اظهار داشت: اختتامیه این برنامه نیز در تاریخ 28 تیرماه در سالن اجتماعات اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد که به ده‌ها نفر که بهترین نقاشی را کشیده باشند جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رزن افزود: برنامه‌های مختلف دیگری نیز در این روز اعم از پخش کلیپ و انیمیشن امام رضا(ع)، شعرخوانی، مسابقه حضوری و... انجام خواهد شد که به شرکت‌کنندگان بسته‌های فرهنگی اهدا خواهد شد.

وی در پایان گفت: نمایشگاه خوشنویسی با مضامین و احادیث رضوی از 24 تا 30 تیرماه در سالن اندیشه برگزار می‌شود و در پایان نمایشگاه هشت اثر از هنرمندان خریداری می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول