اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج سازندگی سپاه گچساران صورت می‌گیرد

اجرای نقاشی دیواری 305 شهید گچساران

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران تصویر 305 شهید گچساران بر روی دیوار ادارات و نقاط مختلف شهری و روستایی نقاشی می‌شود.

اجرای نقاشی دیواری 305 شهید گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران بهمن ایمانی‌فرد ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی گچساران با تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: امام راحل امروزه در قلوب همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان جای دارند.

وی افزود: قیام و حرکت معمار کبیر انقلاب در برقراری حکومت دینی و الهی جمهوری اسلامی ایران امروزه الگوی آزادیخواهان جهان برای مبارزه با استکبار جهانی و زورمداران دوران معاصر شده است.

* احیای تفکر الهی امام راحل وظیفه‌ای همگانی است

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اعزام افزون بر یک‌هزار و 100 زائر گچسارانی برای زیارت مرقد امام راحل بیان داشت: احیای تفکر الهی امام راحل در کشور و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ایشان وظیفه‌ای همگانی است.

ایمانی‌فرد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته از متقاضیان در مناطق مختلف شهری و روستاهای گچساران ثبت‌نام به عمل آمد.

وی ابراز داشت: ثبت‌نام از زائران مرقد مطهر امام راحل در محلات شهری، ادارات و نهادها، دهستان‌های گچساران و روستاهای تابعه این شهرستان صورت گرفت.

ایمانی‌فرد افزود: زائران گچسارانی به وسیله 22 دستگاه اتوبوس و از ساعت 15 روز جمعه از محل کانون شهدای بسیج واقع در چهارراه فرمانداری قدیم گچساران به سمت مرقد مطهر امام راحل اعزام می‌شوند.

وی عنوان داشت: علاوه بر عوامل اجرایی، دو تیم امدادی و پزشکی به همراه دو دستگاه آمبولانس نیز زائران را در طول این سفر زیارتی همراهی می‌کنند.

ایمانی‌فرد با اشاره به افزایش سطح کیفی برنامه‌های اعزام زائران گچسارانی به مرقد امام تصریح کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره امام از مسائل و برنامه‌های مهمی است که تمام مسئولان باید در رأس برنامه‌های خویش به آن توجه داشته باشند.

* شهدا به ما درس حمایت از نظام و ولایت فقیه آموختند

فرمانده سپاه ناحیه گچساران بر لزوم اهمیت کار فرهنگی با هدف ترویج ارزش‌ها و تعمیق باورها و اعتقادات دینی جامعه تأکید کرد.

ایمانی‌فرد با اشاره به ابلاغ سازمان بسیج کشور مبنی بر اجرای طرح نقاشی تصویر شهدای گچساران افزود: به منظور پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت این طرح در نقاط مختلف شهری و روستایی گچساران اجرا می‌شود.

وی این کار را یکی از بهترین فعالیت‌های تبلیغی فرهنگی عنوان و تصریح کرد: به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه گچساران در این طرح تصویر 305 شهید این شهرستان بر روی دیوار ادارات و مکان‌های مناسب نقاشی‌ می‌شود.

ایمانی‌فرد یادآور شد: شهدا با خون پاک و رشادت‌های خود به ما درس حمایت از نظام و در تداوم راه امام درس حمایت از ولایت فقیه آموختند.

وی رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری را حافظ این نظام مقدس در تمامی صحنه‌ها و فراز و فرودها عنوان کرد و بیان داشت: باید تلاش شود نسل امروز جامعه با دستاوردهای درخشان دوران‌های مختلف انقلاب اسلامی و دیگر برهه‌های مختلف کشور آشنا شوند.

ایمانی‌فرد خاطرنشان کرد: شهدا با نثار جان خود از کیان ایران اسلامی دفاع کرده و اکنون وظیفه ما زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره و آرمان‌های این بزرگواران است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تدوین، طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا در اذهان عمومی را وظیفه همه ادارات و نهادها دانست و خواستار اجرای برنامه‌های بیشتری در مناسبت‌های مختلف دینی، مذهبی و ملی در این زمینه شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول