اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت حوزه هنری و در سوم خرداد

نمایشگاه نقاشی روزهای ماندگار در یاسوج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه نقاشی روزهای ماندگار در یاسوج به همت حوزه هنری این استان خبر داد.

نمایشگاه نقاشی روزهای ماندگار در یاسوج برگزار می‌شود

رضا پارسیان‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برنامه‌های هنری ارزنده‌ای به مناسبت ایام‌الله سوم خرداد در این استان برگزار می‌شود که حوزه هنری نیز به نوبه خود در اجرای این برنامه‌ها سهیم است.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این نمایشگاه تعداد 32 اثر نقاشی با موضوع آزاد سازی خرمشهر و حضور مقام معظم رهبری در جنگ توسط استاد کیومرث شفیعی به دید عموم گذاشته می‌شود.

پارسیان‌نژاد با اشاره به زمان و مکان این نمایشگاه افزود: این نمایشگاه در تاریخ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در نگارخانه حوزه هنری در گلستان هفت افتتاح و تا 10 خردادماه به نمایش گذاشته می‌شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در آزادسازی خرمشهر ذکر  کرد.

پارسیان‌نژاد همچنین از درخشش فاطمه معصومی‌نژاد شاعره هم استانی و کسب مقام دوم جشنواره سراسری شعر دوست با موضوع خدا که در استان خوزستان در شهر اهواز برگزار شده بود، خبر داد.

وی با بیان رتبه‌های کسب شده هنرمندان استان در جشنواره تولیدات حوزه هنری افزود: جشنواره کرمانشاه از جمله موفقیت‌های مهم هنرمندان استان بود که دستاورد آن تقویت تعهد هنرمندان و خلق آثار هنری، پرورش هنرمندان مکلف و متعهد به مؤلفه‌های بومی استان با مسئولیت‌پذیری و تعهد دینی و انسانی است.

 این مسئول افزود: حوزه هنری با حمایت از این هنرمندان محصولات و آثار فاخر آنها را در چرخه تولید و گردش مناسب قرار داده است.

وی گفت: این زمینه‌ای برای خودباوری و تحقق فرموده رهبری در فرمان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

پارسیان‌نژاد با بیان این‌که حوزه هنری این استان در کمک به احیاء و برقراری هنر و یاری هنرمندان هم استانی تاکنون کوتاهی نکرده است، ابراز داشت: ما در این حوزه به عنوان خادمان هنر استان کهگیلویه و بویراحمد با کمترین امکانات و تنها با دلخوش بودن به توسعه و ترویج هنر در صحنه حضور داریم و برای رشد و تعالی این بخش دست یاری به سوی مسئولان استانی و دوستداران واقعی هنر بلند می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول