اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد کهگیلویه

نمایشگاه نقاشی کودک 6 ساله در دهدشت برگزار شد

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه نمایشگاه آثار نقاشی کودک شش ساله دهدشتی برگزار شد.

نمایشگاه نقاشی کودک 6 ساله در دهدشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، آزاد خردمند در حاشیه بازدید از نمایشگاه نقاشی کودک شش ساله دهدشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: هنر کودک بیان احساسات درونی کودک است در قالب کلام، تصویر حرکت، کودک خود به ‌خود توانایی بالقوه و ذاتی در ابراز هنر را دارا می‌باشد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه افزود: فعالیت‌های هنری برای کودک زمینه‌ای است نامحدود برای کشف طبیعت، انسان‌ها، رنگ‌ها و شکل‌ها و هر لحظه آن تجربه تازه‌ای در دنیای ناشناخته و وسیله‌ای برای ابراز حالات، افکار و آرزوها است.

خردمند با بیان اینکه فعالیت‌های هنری عرصه‌ای است برای آفرینش لذت‌بخش ابراز داشت: در آفرینش یک اثر، کودک از هدف خاصی پیروی نمی‌کند، بلکه تمامیت هستی خود را در آن منعکس می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در هنر کودکان هیچ دو اثری همانند نیستند و کودک هرگز نمی‌تواند کار خود را تکرار کند، به همین دلیل آثار کودکان ارزش خاصی پیدا می‌کند به طوری که هنرمند، روانشناس، مربی و جامعه‌شناس هر یک از دید خود به آن توجه می‌کند.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه نقاشی کودک شش ساله عضو هنرهای تجسمی تصریح کرد: در این نمایشگاه 30 اثر از تابلو‌های آب رنگ و رنگ روغن سیده بهارک بزرگواری در نگارخانه مرکز شهر دهدشت برای بازدید به نمایش در آمد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: در سال جاری تا‌کنون چهار نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی است که در گالری و نگارخانه نمایش برپا شده است.

گفتنی است در پایان این مراسم از این هنرمند خردسال تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول