اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از فردا

نمایشگاه نقاشی «به یاد یار و دیار» افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: نقاش اصفهانی گفت: از فردا نمایشگاه نقاشی «به یاد یار و دیار» در موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح می‌شود.

نمایشگاه نقاشی «به یاد یار و دیار» افتتاح می‌شود

محمدعلی حدت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: از فردا نمایشگاه نقاشی با نام «به یاد یار و دیار» در گالری پنج موزه هنرهای معاصر اصفهان افتتاح و تا 25 تیرماه سال جاری برگزار می‌شود.

وی که یکی از هنرمندان باسابقه و پیشکسوت رشته نقاشی بوده و سال‌های بسیاری است که با جدیت به خلق آثاری بدیع از فضاهای سنتی و بومی پرداخته است، اذعان داشت: در این نمایشگاه بیش از 30 اثر نقاشی با تکنیک رنگ روغن و گواش و موضوع آثار مناظر با فضاهای سنتی به نمایش گذاشته می‌شود.

این هنرمند نقاش که متولد 1327 در یزد و دانش‌آموخته رشته نقاشی طبیعت از هنرستان هنرهای زیبا است، تصریح کرد: به اکثر نقاط عشایرنشین سفر کرده و این سفرها خود عاملی شده تا با ارائه گوشه‌هایی از زندگی ایلیاتی و بافت معماری سنتی و مذهبی ایران‌زمین در بیشتر آثارش نمایان باشد.

حدت که از سال 49 تا 76 را به تهیه و طراحی پوسترهای سینمایی اشتغال داشته، اضافه کرد: تاکنون بیش از 600 پوستر فیلم سینمایی داخلی و خارجی طراحی و اجرا نموده است.

وی افزود: در سال گذشته نیز نمایشگاهی از آثار خود در گالری آرته اصفهان برگزار کرده و بیشتر اوقات خود را به نقاشی و تحقیق در هنرهای تجسمی و مکاتب مربوطه صرف می‌کند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به منظور بازدید از ساعت 9 تا 14 و 16 تا 19 می‌توانند به آدرس موزه هنرهای معاصر واقع در خیابان استانداری مراجعه کنند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول