اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان خبر داد

اجرای برنامه "یاس‌های زندگی" ویژه زوج‌های جوان در زنجان

خبرگزاری فارس: مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای برنامه "یاس‌های زندگی" ویژه زوج‌های جوان در زنجان خبر داد.

اجرای برنامه "یاس‌های زندگی" ویژه زوج‌های جوان در زنجان

کبری ایمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برنامه‌های مختلفی را برای اجرا در ایام مختلف سال در نظر گرفته است.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی این اداره کل افزود: برگزاری نشست‌های تخصصی آموزشی و تولید محتوا از جمله برنامه‌هایی است که مخصوص بانوان توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اجرا شد.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در ادامه با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرا شده توسط این اداره کل در سال گذشته افزود: اجرای برنامه اخلاق حرفه‌ای برای اقشار تاثیرگذار و همچنین آموزش آرایشگران و تاکسیرانان زن از جمله برنامه‌هایی بود که سال گذشته اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در برنامه مذکور مباحثی همچون اخلاق اسلامی، احکام شغلی و همچنین مباحث خانواده به بانوان حاضر در این دوره آموزش داده شد.

ایمانی با اشاره به اینکه در دوره آموزشی مذکور 450 نفر از پرستاران حضور داشتند، اضافه کرد: همچنین 300 نفر تاکسی‌ران زن و همچنین 300 نفر از آرایشگران زن حضور داشتند.

وی در ادامه با اشاره به اجرای برنامه یاس‌های زندگی ویژه زوج‌های جوان اضافه کرد: این برنامه بر اساس نیازهای زوج‌های جوان صورت گرفت.

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان همچنین با اشاره به اجرای برنامه حلقه‌های معرفت افزود: این حلقه‌های معرفت سالانه با حضور 4 هزار نفر از زنان و دختران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: حلقه‌های معرفت به صورت گروه‌های پنج تا هشت نفره از زنان و دختران صورت می‌‌گیرد.

ایمانی در ادامه با اشاره به اجرای گفتمان‌های دینی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: طرح طوبی نیز یکی از طرح‌هایی است که برای دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ارائه مقاله‌هایی در زمینه مسائل بانوان اضافه کرد: روزانه 20 هزار بازدید از این سایت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول