اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

پس از تهران؛

اصفهان دومین رتبه کشوری در سایت تبیان را دارد

خبرگزاری فارس: معاون اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان گفت: اصفهان دارای دومین رتبه کشوری پس از تهران در استفاده از سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان است.

اصفهان دومین رتبه کشوری در سایت تبیان را دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، زهره حسینی صبح امروز در همایش برگزار شده موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در موسسه اهل البیت (ع) اظهار داشت: فعالترین انجمن در سایت تبیان انجمن نصف جهان است که با فعالیت‌های فرامجازی که در آن برنامه‌ریزی شده مخاطبین بسیاری را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: انجمن نصف جهان از انجمن‌های تخصصی است که در آن اعضا با یکدیگر به بحث و تبادل نظر با محوریت اصفهان پرداخته و در سایه اصول کار گروهی فعالیت‌های گوناگون حقیقی و مجازی هدفمند را شکل می‌دهند.
معاون اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان اهداف انجمن نصف جهان را این‌گونه بیان داشت: با راه‌اندازی انجمن نصف جهان با اصفهان‌شناسی و بررسی مسائل و مشکلات اصفهان و راهکارهای پیشنهادی توسط کاربران و معرفی هنرمندان، شخصیت‌های برجسته اصفهان آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه استان خراسان رضوی در سال گذشته دارای رتبه دوم کشوری در موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان داشت، ادمه داد: به دلیل مشارکت کاربران اصفهانی در تمامی بخش‌ها در سال جاری این استان به عنوان رتبه دوم کشوری در استفاده از سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان شناخته شده است.
 حسینی به بخش اجتماعی سایت تبیان اشاره و اضافه کرد: این بخش در سوم خرداد همزمان با ولایت حضرت زهرا (س) به منظور پراکنش بالایی که دارد افتتاح شد.
وی تاکید کرد: در شبکه اجتماعی اینکه افراد خود را با هویت واقعیشان معرفی کنند، سلامت و امنیت شبکه را فراهم کرده‌ و بسیار کارآمد است.
معاون اطلاع رسانی موسسه فرهنگی تبیان افزود: شبکه اجتماعی پس از راه‌اندازی با فعالیت‌های بسیاری که داشته با 4هزار و 800 پراکنش شامل پیام کوتاه، لینک شدن و تعامل با اعضا و ثبت 180هزار مطلب است.
وی خود کنترلی را یکی دیگر از مواردی دانست که خود کاربران بر روی آن نظارت دارند و اظهار داشت: کاربران با نظارت بر سایرین و امر به معروف و نهی از منکر یک محیط امن و پاک و سالم را به وجود آورده‌اند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول