اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

از زمان تاسیس تاکنون؛

دیدار با کاربران از اهداف سایت تبیان است

خبرگزاری فارس: مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان گفت: از سال 1381 تاکنون که موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان تاسیس شد، ملاقات و تعامل با کاربران از اهداف آن بوده است.

دیدار با کاربران از اهداف سایت تبیان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا طالب‌پور صبح امروز در همایش برگزار شده موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در موسسه اهل البیت (ع) اظهار داشت: سایت تبیان در بخش‌ها‌ی دین و اندیشه، دانش و فناوری، خانواده و زندگی، ورزشی، جامعه، سیاست، تغذیه و سلامت، هنری، کودک و نوجوان، ادبیات، هنر، مردان خدا، مشاوره، تجارت الکترونیک و غیره فعالیت دارد.
وی با اشاره به اینکه سایت تبیان یک سایت مجازی است، تصریح کرد: کاربران به غیر از تعاملی که در این سایت مجازی با یکدیگر تعامل و گفت‌وگو دارند، گاهی لازم است به صورت حضوری با یکدیگر و مدیران خود آشنا شوند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان این سایت را یک مجموعه کامل از خدمات در فضای مجازی دانست و افزود: زیر ساخت‌هایی مثل دیتاسنتر و شبکه ملی که در 31 استان کشور راه‌اندازی شده وجود دارد.
وی اضافه کرد: علاوه بر زیرساخت‌ها از نرم‌افزارها و وجود شبکه‌های با محتویی مانند شبکه کودک، اجتماعی و قرآن و غیره در سایت فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان وجود دارد.
طالب‌پور ایجاد یک فضای سالم و امن را برای کاربران را از اشعار و اهداف این موسسه دانست، تاکید کرد: سایت فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان برای تمام اقشار جامعه فضای مجازی امنی را به وجود می‌آورد که با امنیت کامل در آن با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند.
وی ادامه داد: تمام کسانی که از اینترنت استفاده می‌کنند از مخاطبان سایت تبیان هستند.
مدیر عامل موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان بیان داشت: از زمان تاسیس این سایت تا کنون بیش از یک میلیارد بازدید از این سایت فرهنگی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: بیشترین مخاطبان موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان از طریق موتورهای جستجو مانند گوگل وارد این سایت می‌شوند.
طالب‌پور با اشاره به اینکه کاربران اصفهانی در رتبه دوم کشوری قرار دارند، اظهار داشت: کاربران استان اصفهان از لحاظ بازدید کاربران و مشارکت در مباحث تعاملی بالاترین سطح را دارا هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول