اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

به عنوان یکی از نماینده‌ها؛‌‌

اصفهان در طرح سفیران تبیان پیشرو بوده است

خبرگزاری فارس: مدیر مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در اصفهان گفت: نمایندگی موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در اصفهان پیشرو در طرح سفیران تبیان در مدارس بوده است.

اصفهان در طرح سفیران تبیان پیشرو بوده است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی حکمت‌منش صبح امروز در همایش برگزار شده موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در موسسه اهل البیت(ع) اظهار داشت: بیشترین موارد استفاده کاربران اصفهانی استفاده از سایت موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان اینترنت و اینترانت آن است.
وی با اشاره به اینکه بیشتر کاربران اصفهان در دو حوزه آموزش و پرورش و دانشگاهیان بوده است، بیان داشت: به دلیل برخورداری ظرفیت بالای استان اصفهان و استفاده بیشتر کاربران از سایت فرهنگی تبیان استان اصفهان در طرح سفیران تبیان پیشرو و پیش‌قدم بوده است.
مدیر مسئول موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در اصفهان تاکید کرد: در طرح سفیران تبیان نماینده‌هایی از موسسه تبیان از خود دانش‌آموزان انتخاب و برای جذب عضویت و آشنایی دیگر دانش‌آموزان با چگونگی کار در این سایت فرهنگی اقدام کردند.
وی با اشاره به یکی از خدماتی که موسسه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان در مورد اینترنت و اینترانت ارائه می‌کند، تصریح کرد: اینترانت موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در راستای ایجاد فضایی سالم جهت استفاده بهینه و مفید از تکنولوژی روز شبکه جهانی طی یک هدف گذاری بلند مدت، اقدام به ارائه پایگاه‌های اینترنتی اسلامی و فرهنگی از طریق اینترانت رایگان کرده است.  
حکمت‌منش از دیگر نکات مثبت سایت فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان گفت: سایت تبیان در راستای رفع نیازهای مخاطبان در نخستین ماه‌های فعالیت خود، اقدام به راه‌اندازی چند بخش مشاوره اینترنتی کرده است.
وی با اشاره به بخش مشاوره تبیان که کار خود را از سال 1381، با پنج گروه و 10 زیر گروه در زمینه‌های علمی، درسی، سلامتی، روانشناسی، مذهبی و مشکلات ما و شما آغاز کرده، افزود: در حال حاضر بخش مشاوره دارای 20 گروه و 57 زیر گروه علاوه بر موارد قبل در بخش‌های ورزشی، رایانه و فناوری، راهنمای تحصیلی، ادبی، هنر در خانه، نظرات، دانش افزایی دبیران، ادبی، تعبیر خواب، سیاسی، انقلاب و دفاع مقدس و ترک اعتیاد است که بیش از 61 مشاور پاسخگوی نیاز کاربران در زمینه های مذکور هستند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول