اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

اعزام مبلّغ به حرم امام‌زادگان و مساجد بروجرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد گفت: در ایام ماه رمضان امسال 20 مبلّغ به حرم مطهر امام‌زادگان و برخی از مساجد شهری و روستایی این شهرستان اعزام می‌شوند.

اعزام مبلّغ به حرم امام‌زادگان و مساجد بروجرد

حجت‌الاسلام رضا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: با توجه به اینکه یک هفته قبل از ماه مبارک رمضان هفته مسجد است، در این هفته غبارروبی و نظافت تمام مساجد شهری و روستایی یکی از برنامه‌های اداره اوقاف است.

وی بیان کرد: اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد زمان اوقات شرعی را چاپ خواهد کرد و در اختیار مردم می‌گذارد که چاپ زمان این اوقات شرعی براساس استاندارد و با همکاری ستاد نماز جمعه بروجرد صورت می‌‌گیرد.

وی اضافه کرد: این فعالیت به منظور تنظیم پخش اذان در ساعات معین در تمام مساجد بروجرد انجام می‌شود و در اختیار تمام مساجد قرار می‌گیرد تا هم‌زمان و در ساعت معین اذان پخش شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بروجرد یاد آور شد: جزءخوانی قرآن کریم در امام‌زادگان سطح شهر مخصوصاً امام‌زاده ابوالحسن (ع) یکی دیگر از برنامه‌های این اداره در ماه رمضان است که این جزءخوانی هر روز بعد از نماز ظهر و عصر انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برپایی کلاس‌های تفسیر قرآن، آموزش روخوانی و روان‌خوانی در مساجد و حرم امام‌زاده‌ها نیز از برنامه‌های اداره اوقاف در ایام ماه مبارک رمضان است که برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در شب میلاد امام حسن‌مجتبی (ع) نیز محفل انس با قرآن با همکاری دفتر امام جمعه بروجرد و ستاد نماز جمعه بروجرد در مسجد امام برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول