اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و توسعه وزارت ارشاد:

نهضت جامع تبلیغات در دانشگاه علمی و کاربردی به حرکت درآید

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: نهضت جامع تبلیغات و اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی به حرکت درآید.

نهضت جامع تبلیغات در دانشگاه علمی و کاربردی به حرکت درآید

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عیسی کشاورز شامگاه جمعه در گردهمایی مدیران آموزش ادارات کل استان‌ها و مراکز جامع علمی کاربردی سراسر کشور در مرکز فرهنگ و هنر واحد پنج مازندران ابراز داشت: ایران اسلامی در بخش فرهنگ و هنر جزو کشورهای برتر دنیا است.

رئیس کارگروه برنامه‌ریزی درسی مرکز آموزش علمی کاربردی افزود: باید در زمینه فرهنگ و هنر هدفمند جلو برویم تا بتوانیم بیش از گذشته به عنوان کشور برتر فرهنگی و هنری لقب گیریم.

کشاورز با اعلام اینکه باید نهضت جامع تبلیغات و اطلاع‌رسانی در دانشگاه‌های جامع علمی و کاربردی به حرکت درآید، تصریح کرد: واحدهای تخصصی زیادی داریم که در رشته‌های خبرنگاری، گرافیک، تبلیغات و اطلاع‌رسانی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان متخصص، اساتید با تجربه و مدرسان مجرب دارند که می‌توانیم با این ظرفیت بزرگ دست به اقدامات بزرگی بزنیم.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه هم‌اکنون گستردگی دانشگاه جامع علمی و کاربردی در سطح کشور وسیع است، اذعان داشت: آینده‌ای روشن و افتخارآمیز در انتظار دانشگاه جامع علمی و کابردی است.

وی با تاکید اینکه با تشکیل کارگروه تبلیغات باید به کمک این دانشگاه بیاییم، ادامه داد: آموزش و مهارت در این دانشگاه حرف نخست را می‌زند و دانشجویان این مراکز باید بعد از فارغ‌التحصیلی به فردی متخصص در یک یا چند شاخه تبدیل شوند.

کشاورز با اشاره به اینکه باید کم کم از رشته‌های پشتیبان دور شویم، خاطرنشان کرد: گرایش‌های مورد نیاز جامعه را باید افزایش داد و تخصصی‌تر وارد عرصه علم و فناوری شد.

مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با عنوان اینکه ظرفیت گسترش مراکز علمی و کاربردی مورد توجه مسئولان ارشد باشد، متذکر شد: کار بسیار بزرگی را در حوزه دفتر برنامه‌ریزی این دانشگاه شاهد هستیم که در مهر ماه امسال با اجرا و باروری آن می‌توان شاهد تحول زیادی در مراکز دانشگاهی علمی و کاربردی بود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول