اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت خبر داد

تعهد کامل دولت در رفع مشکلات مناطق روستایی

خبرگزاری فارس: فرماندار جیرفت گفت: دولت مصمم است با تعهد کامل به مردم در راستای رفع مشکلات مناطق روستایی تلاش کند.

تعهد کامل دولت در رفع مشکلات مناطق روستایی

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور صبح امروز در جمع مردم روستاهای بخش ساردوئیه این شهرستان اظهار داشت: عدالت‌محوری و رفع مشکلات مردم به ویژه در مناطق محروم از ویژگی‌های دولت‌های نهم و دهم بوده که به عنوان اولویت اصلی خدمتگزاران مردم در دولت نیز بوده است.

وی محرومیت‌زدایی به ویژه در مناطق جنوب کرمان را هدف اصلی دولت خواند و افزود: به طور یقین می‌توان جنوب کرمان را آیینه تمام‌نمای خدمات دولت‌های نهم و دهم در مناطق محروم دانست.

غنچه‌پور تصریح کرد: خدمات صورت گرفته در دولت عدالت‌محور در منطقه جنوب کرمان نسبت به دولت‌های گذشته چند برابر بوده است.

وی ابراز داشت: ‌در بخش‌های مختلف عمرانی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، مسکن، راه و ... خدمات ارزنده‌ای صورت گرفته است که رضایتمندی مردم بر این ادعاها صحه می‌گذارد.

غنچه‌پور با بیان اینکه دولت مصمم است با تعهد کامل در راستای رفع مشکلات مردم مناطق روستایی تلاش کند، عنوان کرد: این مهم از الویت‌های دولت بوده است که در آینده نیز به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

فرماندار جیرفت با اشاره به ظرفیت‌های موجود در منطقه جنوب کرمان از جمله طبیعت بکر و دست‌نخورده و چشمه‌های آب گرم آن گفت: باید دولت در راستای معرفی این ظرفیت‌ها و دسترسی آسان مردم سایر نقاط کشور به ویژه گردشگران با ایجاد زیرساخت‌ها گام اساسی بردارد.

غنچه‌پور نبود راه مناسب را بزرگ‌ترین معضل این مناطق دانست و بیان داشت: این مهم باید در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

وی اذعان داشت: ما نیز در راستای رفع مشکلات از هیچ کوششی دریغ نکرده و تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

غنچه‌پور با بیان اینکه عملیات اجرایی و مناسب‌سازی راه روستایی دیمند و گویگان و رفع نقاط حادثه‌خیز در اولویت کاری قرار می‌گیرد، خاطرنشان کرد: امیدواریم تا سال 93 این مهم با اعتباراتی که دولت در نظر می‌گیرد، آماده شود و در اختیار مردم قرار گیرد.

وی در راستای رفع مشکلات بخش مسکن و بهداشت و درمان این روستاها نیز قول مساعد داد و اظهار داشت: دولت در این مورد نیز با تمام توان به مردم خدمات‌‌رسانی می‌کند.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان نیز در این بازدید با اشاره به مشکل راه روستایی این منطقه اظهار داشت: این محور سالانه مقدار زیادی اعتبار برای بازگشایی و ترمیم نیاز دارد که باید در راستای احداث راه اصلی و کارشناسی شده از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کرد.

محمدمهدی بلوردی تصریح کرد: با تخصیص اعتبار از سوی دولت و با توجه به حساسیت موضوع احداث این راه در اولویت کار قرار می‌گیرد که امیدواریم، طی دو تا سه سال آینده شاهد راه سالم آسفالته در این روستاها باشیم.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول