اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان:

بررسی مشکلات جوی فاضلاب روستای موجین در دستور کار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان گفت: مشکلات جوی فاضلاب روستای موجین در حال بررسی است تا در نخستین فرصت برای سرپوشی آن اقدام شود.

بررسی مشکلات جوی فاضلاب روستای موجین در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احسان قنبری‌مطلق صبح امروز یکشنبه در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان اظهار داشت: فردا عصر استان همدان میزبان یک شهید گمنام دفاع مقدس است که طی برگزاری مراسم‌های مختلف پیکر این شهید بزرگوار در پایگاه شکاری شهید نوژه به خاک سپرده خواهد شد.

وی ادامه داد: در زمان جنگ و شرایط بحرانی کشور شهدا برای تأمین حیثیت و شرف و آبروی ایران رفتند و امروز بعد از گذشت چندین سال هر از گاهی با ورود یک شهید تلنگری می‌شود برای ما تا کمی به خود بیاییم و فکر کنیم که چه سختی‌هایی برای انقلاب اسلامی کشیده شده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان تصریح کرد: امیدواریم آن طور که شایسته خون شهداست کار کنیم تا در لحظه‌ای که در برابر آنها ایستاده‌ایم بتوانیم پاسخگو باشیم.

وی در خصوص کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان همدان عنوان کرد: تعداد جلسات امنیت غذایی باید هر 45 روز یک بار باشد تا مشکلات را بهتر بررسی و به نتیجه برسانیم.

قنبری به مصوباتی که در دستور کار جلسه بعدی قرار خواهد گرفت اشاره کرد و گفت: نحوه استفاده از پسماندهای آب و فاضلاب با این هدف که آیا امکان استفاده از این امر برای سبزی‌کاری وجود دارد یا نه، باید در دستور کار باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار همدان افزود: همچنین ساماندهی دستفروشان باید در دستور کار باشد که باید برای آن برنامه‌ریزی و ساعت مشخصی را تعیین کنیم چرا که به هیچ عنوان نمی‌توان دستفروش‌ها را جمع کرد.

وی خاطرنشان کرد: از روستای موجین در رابطه با جوی فاضلابی که در روستا جاری است و روز گذشته نیز دختر دانش‌آموزی به داخل آن افتاد که البته توسط معلم روستا نجات داده شد بازدید خواهیم کرد که در نخستین فرصت برای سرپوشی این جوی فاضلاب اقدام شود.

قنبری در پایان عنوان کرد: تاکنون از بیمارستان‌ها به طور مرتب و با اطلاع قبلی بازدید می‌شد اما از این به بعد به صورت سرزده و بدون اطلاع قبلی بازدید خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول