اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران:

فوتبال مازندران در رقابت‌های پیشکسوتان کشور نایب قهرمان شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران از نایب قهرمانی تیم مازندران در رقابت‌های پیشکسوتان کشور خبر داد.

فوتبال مازندران در رقابت‌های پیشکسوتان کشور نایب قهرمان شد

حسن مریخی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس  در شهرستان ساری گفت: مرحله نهایی این مسابقات دیروز به میزبانی اصفهان برگزار شد که با نایب قهرمانی مازندران به پایان رسید.

وی افزود: چهار تیم مازندران، فارس، خوزستان و اصفهان در مرحله نهایی این مسابقات به میزبانی اصفهان به میدان رفتند که در نهایت دو تیم مازندران و اصفهان با برتری مقابل حریفان در مرحله نیمه‌نهایی راهی فینال شدند.

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران تصریح کرد: تیم مازندران در مرحله نیمه نهایی موفق شد فارس را شکست دهد و اصفهان نیز خوزستان را از پیش رو برداشت.

مریخی یادآور شد: در مسابقه پایانی و فینال تیم مازندران با بدشانسی قهرمانی را با نایب قهرمانی عوض کرد.

این مسئول گفت: با توجه به برتری محسوس تیم فوتبال پیشکسوتان مازندران در مقابل اصفهان در فینال این رقابت‌ها دو تیم در نهایت به تساوی بدون گل رسیدند.

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران ادامه داد: پس از تساوی دو تیم در وقت قانونی و اضافه در ضربات پنالتی تیم مازندران مقابل اصفهان شکست را پذیرا شد.

مریخی یادآور شد: در ضربات پنالتی مازندران سه بر دو مقابل میزبان خود اصفهان شکست خورد و نایب قهرمان فوتبال پیشکسوتان کشور شد.

وی از برگزاری لیگ فوتبال پیشکسوتان قهرمانی استان خبر داد و متذکر شد: مسابقات فوتبال لیگ پیشکسوتان قهرمانی استان همچون سال‌های گذشته با حضور تیم‌های مختلف از سراسر شهرهای مازندران برگزار می‌شود.

رئیس کمیته پیشکسوتان هیئت فوتبال مازندران در پایان اذعان داشت: سال گذشته در رقابت‌های پیشکسوتان استان تیم قائمشهر قهرمان استان شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول