اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار

اصفهان میزبان دوره درجه دو مربیگری سافت‌بال کشوری می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته سافت‌بال استان اصفهان گفت: در صورت مهیا بودن شرایط استان اصفهان میزبانی دوره درجه دو مربیگری سافت‌بال را که به صورت کشوری برگزار می‌شود برعهده می‌گیرد.

اصفهان میزبان دوره درجه دو مربیگری سافت‌بال کشوری می‌شود

رویا زنگنه امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: کمیته سافت‌بال استان اصفهان برای برگزاری دوره مربیگری درجه دو سافت‌بال در تیرماه سال جاری با مشکلاتی از جمله نبود سالن ورزشی رو به رو است.

وی با بیان اینکه پیش از ماه مبارک رمضان بخشی از برنامه‌های این کمیته از جمله دوره مربیگری درجه دو باید به سرانجام برسد، تاکید کرد: در مردادماه و اوج گرمای هوا ورزشکاران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مسئول سافت‌بال استان اصفهان ادامه داد: تاکنون شهرداری اصفهان و سازمان فرهنگی و تفریحی امکانات بسیار خوبی را در اختیار کمیته سافت‌بال استان اصفهان قرار داده است و با حمایت‌های این سازمان کمیته سافت‌بال توانسته است موفقیت‌های خوبی را از آن خود کند.

وی بیان داشت: کمیته سافت‌بال استان اصفهان از مشکلات مالی فراوانی رنج می‌برد که در این بین از جمله کسانی که می‌تواند کمک‌های شایانی به این کمیته کند، صدیقه کعبی‌زاده (نایب‌ رئیس بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان) است.

زنگنه تصریح کرد: هیئت انجمن‌های ورزشی و سیداحمد عطایی نیز تاکنون در حد توان خود مشکلات کمیته سافت‌بال را برطرف کرده است، اما برای پیش‌ بردن اهداف سافت‌بال استان اصفهان باید تصمیمات بنیادینی از طرف مسئولان مدنظر قرار داده شود.

وی تاکید کرد: اهداف زیادی برای پیشرفت هر چه بهتر سافت‌بال استان اصفهان در نظر داریم، اما تا زمانی که از حداقل امکانات برخوردار نیستیم به طور حتم راه به جایی نمی‌بریم.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول