اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان خبر داد

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه دو زورخانه‌ای در کشور

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان گفت: از تاریخ 25 تا 29 تیرماه سال جاری برای نخستین بار دوره مربیگری درجه دو زورخانه‌ای در کشور برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره مربیگری درجه دو زورخانه‌ای در کشور

مسعود ملکی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: هیئت باستانی استان اصفهان در طول یک ماه آینده برنامه‌های متنوعی از جمله داوری کشتی پهلوانی، دوره مربیگری درجه سه زورخانه‌ای (مبارکه)، داوری درجه سه زورخانه‌ای (کاشان) را برگزار می‌کند که در این بین دوره مربیگری درجه دو زورخانه‌ای از اهمیت بسزایی برخوردار است

وی با اشاره به شروع فصل تابستان و جذب رده سنی نوجوانان و نونهالان و خردسالان به سوی ورزش باستانی، تاکید کرد: به زودی جلسه‌ای را با شهرداری اصفهان برای استفاده از زورخانه علی‌قلی آقا برگزار می‌کنیم.

مسئول کمیته زورخانه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین زورخانه اصفهان زورخانه علی‌قلی آقا است، تاکید کرد: گود این زورخانه گنجایش پذیرش حدود 50 نفر ورزشکار را دارد.

وی ادامه داد: باشگاه علی بن ابیطالب(ع) نیز در کنار زورخانه علی‌قلی آقا دوره‌های آموزشی را برای رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان برگزار می‌کند.

ملکی در مورد بودجه‌های اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه پولی به حساب هیئت باستانی ریخته نشده است، اظهار داشت: با این حال هیئت باستانی استان اصفهان اهداف والای خود را در این رشته ورزشی هم‌چنان ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول