اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن فوتبال تیم پیشکسوتان:

روزی ستون فوتبال ایران بودیم/بی‌احترامی فدراسیون به پیشکسوتان فوتبال مشهود است

خبرگزاری فارس: بازیکن فوتبال تیم پیشکسوتان گفت: اگر ما نبودیم فوتبال به شکل کنونی‌اش نبود و ما ستون فوتبال ایران بودیم هر چند که در فوتبال ایران پهلوان زنده را عشق است.

روزی ستون فوتبال ایران بودیم/بی‌احترامی فدراسیون به پیشکسوتان فوتبال مشهود است

محسن یزدخواستی بازیکن اسبق تیم‌های سپاهان و پاس که سابقه حضور در رده‌های مختلف تیم ملی و مربیگری در تیم سپاهان را نیز در کارنامه دارد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مسابقات پیشکسوتان موجب می‌شود پیشکسوتان فوتبال ایران که سال‌ها یکدیگر را ندیده‌اند از حال یکدیگر باخبر شوند و به این جهت برگزاری این رقابت‌ها خوب است.

وی حمایت‌های فدراسیون از پیشکسوتان را بسیار نامطلوب توصیف کرد و افزود: برنامه‌ای که برای برگزاری یک بازی دسته سه در نظر می‌گیرند به مراتب منظم‌تر از مسابقات پیشکسوتان است و من شک دارم فدراسیون از برگزاری رقابت‌های پیشکسوتان با خبر باشد زیرا این مسابقات در شرایط خوبی برگزار نمی‌شود.

بازیکن تیم پیشکسوتان اصفهان این رفتار فدراسیون را بی احترامی به پیشکسوتان دانست و تصریح کرد: اگر ما نبودیم فوتبال به شکل کنونی‌اش نبود و ما ستون فوتبال ایران بودیم هر چند که در فوتبال ایران پهلوان زنده را عشق است.

وی ادامه داد: اعضای کمیته پیشکسوتان تمام تلاش خود را برای برگزاری این مسابقات می‌کنند، اما همان طور که گفتم هیچ بودجه‌ای برای این بازی‌ها از سوی فدراسیون در نظر گرفته نشده است و با دست خالی هم کاری نمی‌توان کرد.

یزدخواستی با اشاره به اینکه تیم ملی در انحصار تهرانی‌ها است، گفت: یک بار من را برای تیم ملی دعوت کردند و گفتند بروید خبرتان می‌کنیم که بعد در روزنامه خواندم تیم ملی راهی تایلند شد و این برای من هنوز جای سؤال است.

وی خاطرنشان کرد: چرخابی مربی شناخته شده‌ای در اصفهان است و خوشبختانه حضور برزمهری به عنوان مدیر فنی در کنار او موجب شده تیم پیشکسوتان از بابت کادر فنی کامل‌تر شود و اگر مشکل مصدوم نداشته باشیم با وجود این کادر فنی می‌توانیم به راحتی قهرمان مسابقات شویم.

پیشکسوت فوتبال اصفهان در پایان ضمن تشکر از زحمات ابرقویی‌نژاد گفت: هیئت فوتبال اصفهان آنچه که در توان داشت برای ما انجام داد و تمام امکانات که خواستیم در اختیار ما گذاشت.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول