اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل:

اساسنامه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل تدوین شد

خبرگزاری فارس: عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل گفت: اساسنامه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در 21 بند تهیه و تدوین شد.

اساسنامه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل تدوین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، دومین نشست مجمع پیشکسوتان کشتی این شهرستان عصر امروز با حضور بیش از 150 پیشکسوت و گوش‌شکسته کشتی برگزار شد.

عضو هیئت اجرایی مجمع پیشکسوتان کشتی آمل در این نشست بیان کرد: باید بیش از گذشته به پیشکسوتانی که سال‌ها روی تشک کشتی حاضر می‌شدند و حاصل فعالیت‌شان شاگردان مدال‌آور جهانی و آسیایی است، توجه شود.

پرویز فرزان افزود: وظیفه ما حمایت از پیشکسوتان است تا بتوانیم از تجربیات سازنده و ارزشمند آنها برای ارتقای کشتی فرنگی و آزاد استفاده کنیم.

وی با اعلام اینکه پیشکسوتان درس مردی، مردانگی، شجاعت، دلیری، جوانمردی، ایثار، مروت و افتادگی را به ما آموختند، اذعان کرد: نباید این ارزش‌ها هم‌اکنون در کشتی ما کمرنگ شود بلکه باید در ترویج و اشاعه آن با هر ابزاری تبلیغ کنیم.

فرزان با اعلام اینکه کشتی یکی از ورزش‌های پهلوانی است که در آیین ما نیز از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، بیان کرد: افرادی که همه زندگی و وجودشان را برای کشتی گذاشتند باید در راس امور ورزشی ما قرار گیرند نه اینکه پیشکسوت کشتی منزوی و خانه‌نشین شده و با گوشه‌نشینی غم به دلش راه پیدا کند.

وی از تهیه و تدوین اساسنامه مجمع پیشکسوتان کشتی آمل خبر داد و گفت: این اساسنامه در 21 بند تنظیم شده است.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی عراق نیز در این نشست با تاکید اینکه باید از زحمات چند ساله پیشکسوتان قدردانی کنیم، گفت: ورزشکار باید با رفتار و اخلاق خود الگوی دیگران بوده و برای همیشه ماندگار و جاوید باشد.

سعید شیرزاد اذعان کرد: در ورزش کشتی مربیان باید به ارزش‌ها توجه کنند و تاکیدشان بر روی اعتقادات و ارزش‌ها باشد تا نسل جوان آینده نسلی غیور و سعادتمند تربیت شوند.

وی با اشاره به اینکه مربیان کشتی باید در کنار یکدیگر باشند نه اینکه در روبه‌روی هم کار کرده و موضع بگیرند، یادآور شد: آن روزی که ارزش‌ها در ورزش‌مان بمیرد روز مرگ ورزشکاران است.

به گزارش فارس، در این مراسم عبدالکاظم شعلان دبیر فدراسیون کشتی عراق به همراه هیئتی 9 نفره متشکل از مربیان، داوران و مسئولان کشتی این کشور حضور داشتند که گفته می‌شود این هیئت برای مشارکت کشتی کشورشان با مازندران در آمادگی هرچه بهتر برای مسابقات آسیایی قرقیزستان و همچنین دیدار، مذاکره و گفت‌وگو با سعید شیرزاد مربی نام‌آشنای آملی که به مدت یک‌سال و نیم سرمربی‌گری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان عراق را بر عهده داشت به مازندران آمدند.

در پایان این مراسم با حضور مسئولان به پیشکسوتان و برترین‌های کشتی آمل لوح سپاس و هدایایی اهدا شد و از زحمات قربانعلی افراز و حسین اسماعیلی از نخستین مربیان و کشتی‌گیران این شهرستان قدردانی شد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول