اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز خبر داد

اجرای 188 پروژه عمرانی در روستاهای سقز

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سقز از اجرای 188 پروژه عمرانی در روستاهای صاحب دهیاری این شهرستان در دولت‌های نهم و دهم خبر داد.

اجرای 188 پروژه عمرانی در روستاهای سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، کریم افشاریان پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان سقز اظهار داشت: برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 760 میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار سقز خاطرنشان کرد: در این راستا تعداد 104 دهیاری در روستاهای شهرستان سقز تاسیس شد که زمینه خدمت‌رسانی به مردم در روستاها را فراهم کرده است.

افشاریان تصریح کرد: قانون پشتوانه اجرایی و حرکت شتابان ملت ایران رو به جلو است و امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کشور ما سرآمد تمام کشورهای جهان است و بسیاری از کشورها، ایران اسلامی را الگوی حرکت خود علیه ظالمان قرار داده‌اند.

فرماندار شهرستان سقز مردم را سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی ایران دانست و گفت: تا پایان دولت خدمتگزار تمام پروژه‌های در دست ساخت برای خدمت دوچندان به این سرمایه‌های گران‌قیمت به پایان خواهد رسید.

به گفته وی، در زمینه طرح‌های سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی هم برنامه‌های خوبی وجود دارد که با تحقق آنها آمار ایجاد اشتغال شهرستان سقز بالا می‌رود.

فرماندار سقز صرف 150 میلیارد ریال برای جمع‌آوری فاضلاب شهر سقز را از دیگر خدمات دولت برای ایجاد سلامت پایدار در شهر سقز اعلام کرد.

افشاریان با اشاره به اینکه اصناف سقز جزو اصناف صادق و پاک هستند، از مجمع امور صنفی خواست با تعداد اندک متخلفان که قوانین امور صنفی را رعایت نمی‌کنند و موجب نگرانی سایر اصناف می‌شوند برخورد قانونی کنند.

وی خاطرنشان کرد: مجمع امور صنفی شهرستان سقز در بین 309 مجمع امور صنفی کشور رتبه هشتم را از لحاظ رسیدگی و تنظیم بازار و توزیع و نظارت بر اجرا به خود اختصاص داده و این امیدوارکننده و رضایت‌بخش است.

فرماندار سقز ضمن بیان عنایت دولت به استان کردستان و تخصیص اعتبارات 100درصدی در سال‌های گذشته و اختصاص بودجه‌های عمرانی، اظهار داشت: دولت در بخش اشتغال و اشتغالزایی طرح‌های خوبی دارد و تمام تلاش خود را در این زمینه بسیج نموده تا بتواند مشکل بیکاری را رفع نموده و از این طریق آسیب‌های اجتماعی را به حداقل برساند.

وی در پایان گفت: در سفر دوم و سوم هیئت دولت به استان کردستان، 48 پروژه برای اجرا در شهرستان سقز مصوب شد که تقریبا همه این پروژه‌ها به اتمام رسیده و در این مدت 96 واحد مسکونی برای محرومین احداث و تحویل آنها شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول