اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع:

وضعیت نامطلوب تخریب و تصرف در جنگل‌های شمال را رد می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور با اعلام اینکه وضعیت نامطلوب تخریب و تصرف در جنگل‌های شمال را رد می‌کنم، گفت: کار خوبی توسط همکاران ما در منابع طبیعی مناطق در حال انجام است.

وضعیت نامطلوب تخریب و تصرف در جنگل‌های شمال را رد می‌کنم

علیرضا اورنگی امروز در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به وضعیت عرصه‌های ملی و منابع طبیعی در کشور و منطقه شمال بیان داشت: موقعیت شمال کشور از لحاظ جنگل، حفاظت از آن و در عین حال توسعه فضای سبز جنگل‌کاری در استان‌های شمالی از موضوع‌های مهمی است که در سرلوحه کار این سازمان جای دارد و به دنبال تحقق آن هستیم.

وی با رضایت از روند فعالیت منابع طبیعی در عرصه‌های ملی شمال تصریح کرد: با اقدامات و تعامل‌هایی که مسئولان منابع طبیعی استان‌های شمالی کشور با مقامات محلی داشته و دارند به ویژه با فعال سازی شورای حفظ حقوق بیت‌المال در سطح استان‌ها که با حساسیت بیشتری مشغول کار هستند، روند فعالیت در استان‌ها روند بسیار خوب و مطلوبی است.

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با اعلام اینکه بعضا مطرح است وضعیت تخریب و یا تصرف در جنگل‌های شمال کشور نامطلوب است را رد می‌کنم، تصریح کرد: واقعا کار خوبی توسط همکاران ما در منابع طبیعی مناطق با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و قضایی در حال انجام است که در حال تلاش برای کاهش و از بین بردن تخریب و تصرف هستند.

اورنگی خاطرنشان کرد: ما نیز به دنبال آن با توجه به اینکه برنامه‌های توسعه‌ای در زمینه اقتصادی، عمرانی، تاسیسات و راه‌ها در جنگل‌های شمال کشور موجود است سعی کردیم با توجه به اینکه نیازهای توسعه‌ای استان‌ها مدنظر باشد در عین حال قوانین و مقررات را رعایت کنیم و براساس قانون عمل کنیم.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول