اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار آذربایجان غربی انجام شد

بهره‌برداری از مسجد بازارباش ارومیه

خبرگزاری فارس: مسجد بازارباش ارومیه با حضور استاندار آذربایجان‌غربی امروز به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از مسجد بازارباش ارومیه

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، وحید جلال‌زاده ظهر امروز در مراسم افتتاح این مسجد با تبریک سالروز میلاد فرخنده منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: مسجد بازارباش یکی از مساجد قدیمی شهرستان ارومیه است که در صحنه‌های پیروزی و دفاع از آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش موثری داشته است.

وی با بیان اینکه جوانان سرمایه‌های اصلی نظام اسلامی هستند، افزود: برای جذب بیشتر جوانان و نوجوانان در مساجد باید برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا شود.

جلال‌زاده ادامه داد: مسجد در اسلام نه تنها محلی برای عبادت، بلکه مرکز و پایگاه مهمی برای فعالیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، جهادی و دفاعی است که پیروزی انقلاب اسلامی نیز مرهون توجه به همین کارکردهاست.

وی ظرفیت عظیم مساجد را مورد اشاره قرار داد و گفت: مساجد ظرفیت عظیمی در امور فرهنگی و ایجاد فضای شور و نشاط معنوی در جامعه دارند از این رو مسئولان مربوط باید در این راستا برنامه‌ریزی کنند.

جلال‌زاده در ادامه نقش روحانیت در جامعه را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: هدایت جامعه توسط روحانیت صورت می‌گیرد از این رو روحانیان و مبلغان باید در راستای جذب جوانان به سوی مساجد و هدایت آنها تلاش و جدیت خستگی‌ناپذیر داشته باشند.

استاندار آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: در زمان حاضر نیاز انسان به دین بیش از سایر زمان‌هاست چراکه انسان در عصر امروز گرفتار در مسائل مادی شده و از معنویات دور شده است از این رو باید فرصتی برای آنها ایجاد شود تا بتوانند به معنویات گرایش بیشتری داشته باشند.

مسجد بازارباش ارومیه به همت خیران نوسازی و به بهره‌برداری رسیده است.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول