اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کلنگ توسعه مسجد وفا در جنوب تهران به زمین زده شد

خبرگزاری فارس: کلنگ توسعه مسجد وفا در محله شوش با حضور خانواده شهدا، امام جماعت و مدیران شهری به زمین زده شد.

کلنگ توسعه مسجد وفا در جنوب تهران به زمین زده شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 15، کلنگ توسعه مسجد وفا در محله شوش با حضور خانواده شهدا، مدیران شهری،‌ امام جماعت مسجد و جمعی اهالی محل بر زمین زده شد.

سیداحمد صفوی در این مراسم ضمن اشاره به تغییر رویکرد مدیریت شهری از سازمان خدماتی به نهاد فرهنگی و اجتماعی گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه‌هایی که در رویکرد جدید به آن توجه شده موضوع مسجد محوری است که بر اساس اعتقاداتی که داریم مسجد به عنوان مهم‌ترین پایگاه در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بوده و است.

شهردار منطقه 15 عنوان کرد: شهرداری با این نگاه ضمن همراهی با مومنان، ‌آمادگی خود را برای بهره‌مندی شهروندان از امکانات و خدمات موجود در اماکن مقدس و مساجد بیش از پیش اعلام می‌کند.

وی در ادامه در تشریح موقعیت محله شوش خاطرنشان کرد: محله شوش به عنوان یکی از محلات مهم ناحیه یک محسوب می‌شود و شهرداری طی سال گذشته برنامه‌های مفصلی را در موضوعات مختلف شامل معابر، ‌پیاده‌روسازی، ‌بوستان‌ها، سرای محله و مساجد این محله اجرا کرده و به لطف خدا این برنامه‌ها ادامه دارد.

صفوی ضمن اشاره به همکاری و هماهنگی بسیار مطلوب ائمه جماعات و شورایاران محلات با شهرداری منطقه، افزود: در سایه این تعاملات زمینه رفاه و آسایش برای شهروندان فراهم شده و با تحقق شعار محله محوری و توجه به نقش مردم در اداره امور خودشان از طریق مدیریت محله بستر مشارکت شهروندان در فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی و ... به وجود آمده است و این توفیقی است که برای شهرداری حاصل شده تا همواره شهروندان را در کنار خود و همراه خود ببیند.

شهردار منطقه 15 در پایان افزود: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان نیز ضمن غبارروبی،‌ عطرافشانی و مرمت مساجد،‌ برنامه‌های ویژه قرآنی با همکاری مساجد و شورایاری‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول