اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

مسجد جبهه مستحکم مقابله با اهداف شیطانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: مساجد بهترین جبهه و سنگر برای مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان اسلام هستند.

مسجد جبهه مستحکم مقابله با اهداف شیطانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی ستوده ظهر امروز در مراسم آغاز به کار طرح‌های اوقات فراغت نشاط و تعالی مساجد در اردبیل اظهار داشت: از دیرباز مسجد یکی از ارزشمند‌ترین فضاها و مکان‌های تدبیر مسلمانان علیه شیطنت نظام‌های خودکامه بود به طوری که پیروزی انقلاب اسلامی نیز از همین نقطه و مکان اتفاق افتاد.

وی با اشاره به محوریت مساجد در پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان، حتی دانشجویان، گفت: فعالیت 61 کتابخانه شهرستانی و وجود صدها کانون فرهنگی و هنری در مساجد یک توانمندی بالقوه است که می‌تواند اسباب تحول و تربیت شایسته نسل آینده را فراهم کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل بیان داشت: این مجموعه در شهرهای مختلف به ویژه در شهرستان‌های مرزی با نگاهی خاص به مسایل فرهنگی، آموزشی و قرآنی تلاش می‌کند تا برنامه‌های تدارک دیده شده موثر و مفید واقع شود.

ستوده با اشاره به هجمه فرهنگی دشمنان نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: جبهه فرهنگی دشمنان بالاترین جبهه برای به انحراف کشیدن نوجوانان و جوانان است و تبلیغات اسلامی استان تلاش می‌کند در مناطق مرزی استان فعالیت‌ها را به گونه‌ای ترتیب دهد تا آثار چنین هجمه‌هایی خنثی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ایجاد فرقه‌های ضاله و ترویج افکار آنها را وسیع‌ترین حرکت فرهنگی دشمن در به انحراف کشیدن ارزش‌ها و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برشمرد و افزود: استکبار با شبهه افکنی در بین شیعیان و سنی‌ها، تقویت فرقه‌های ضاله و شیطان‌پرست و همچنین گسترش شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌های مستهجن تلاش می‌کند تا خط فکری جوانان و نوجوانان ما را به انحراف بکشاند که در این زمینه تلاش شده کارگاه‌های آموزشی برای مربیان، معلمان، دانشجویان و دانش‌آموزان برگزار شود تا آنها بیشتر با این تفکرات نوظهور آشنایی پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در ادامه از ساماندهی یک‌هزار و 200 هیئت مذهبی و 950 مداح و شاعر حسینی و همچنین واگذاری بسیاری از امور به تشکل‌‌ها و مجموعه‌های مردم نهاد خبر داد.

ستوده در پایان ابراز داشت: معتقدیم هر چقدر به سمت خروج از تصدی‌گری و واگذاری کارها به مردم حرکت کنیم به همان نسبت نتیجه مطلوب از حرکت‌ها و فعالیت‌های خود دریافت خواهیم کرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول