اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار نمین خبر داد

توسعه 3 هزار و 500 متر پارک در نمین

خبرگزاری فارس: شهردار نمین گفت: با توسعه 3 هزار و 500 مترمربع پارک و فضای سبز شهروندان نمین از امکانات جدید و فضاهای تفریحی، گردشگری مناسب بهره‌مند می‌شوند.

توسعه 3 هزار و 500 متر پارک در نمین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رستم فتحی عصر امروز در جلسه شورای شهر نمین، اظهار داشت: در همین راستا پارک جنگلی شهر نمین به سرعت در حال تکمیل و احداث شدن است که امیدواریم تا پایان تیرماه این پروژه آماده بهره‌برداری شده تا مسافران در نیمه دوم سفرهای تابستانی خود از این فضا استفاده کنند.

وی توسعه فضای سبز و پارک‌ها را به همراه آسفالت‌رسانی معابر و خیابان‌ها از اولویت اقدامات و فعالیت‌های شهرداری نمین اعلام کرد و افزود: به نظر می‌رسد با حرکت‌های خوبی که آغاز شده و حمایت شورای شهر بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهر نمین را تا پایان فصل کاری تکمیل و راه‌اندازی کنیم.

فتحی ضرورت آب‌های سطحی در نمین، آزادسازی حریم رودخانه و ایجاد سیل‌بند را از اولویت‌های اساسی شهرداری نمین برشمرد و تصریح کرد: این اقدام سبب می‌شود تا شهروندان با کمترین مشکل خدمات مطلوبی دریافت کرده و در فصل بارش با کمترین چالش و مانع روبه‌رو شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در کنار آن تکمیل کشتارگاه صنعتی با هدف کاستن از مشکلات کشتار غیربهداشتی در اولویت جدی است که به نظر می‌رسد تا دو ماه آینده این مجموعه آماده افتتاح شده و قصابان گوشت تازه و مورد نیاز خود را از طریق کشتارگاه صنعتی نمین دریافت می‌کنند.

وی با بیان این‌که با راه‌اندازی این مجموعه دیگر هیچ بهانه‌ای برای کشتارهای غیرقانونی و غیربهداشتی در سطح شهر وجود ندارد، اضافه کرد: ما امیدواریم همه به قانون پایبند بوده و نسبت به اجرای آن پیشقدم باشیم تا حق و حقوق شهروندان نادیده گرفته نشود.

به گزارش فارس، شهردار نمین همت شهرداری را با تمام توان برای اجرای بهتر و مطلوب خدمات‌رسانی یادآور شد و بیان کرد: شهرداری سعی می‌کند با اقداماتی که در حوزه‌های مختلف انجام می‌دهد رضایت شهروندان را فراهم آورد.

فتحی بازگشایی کمربند خانلو و طالقانی را از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند توصیف کرد و ادامه داد: با بازگشایی این کمربندی و همچنین خیابان‌های اطراف آن مشکلات پیش روی ترافیکی شهر نمین برطرف می‌شود.

وی از آغاز آسفالت و لکه‌گیری خیابان‌ها و معابر مختلف به عنوان یک خواسته اصلی هموطنان نمینی خبر داد و گفت: این کارها با شتاب بیشتر در حال انجام است تا بتوانیم در اسرع وقت به مطالبات و خواسته‌های مردم جامه عمل بپوشانیم.

فتحی زیباسازی شهر و توجه به نورافشانی در مبادی ورودی این شهر را ضروری و با اهمیت توصیف کرد و افزود: هر چه قدر جلوه و زیبایی شهری مطلوب و مناسب‌تر باشد به همان نسبت فرآیند جذب گردشگر و توریست و تقویت روحیه شهروندان به شکل مناسب و مطلوب اتفاق می‌افتد که در این زمینه یکی از وظایف شهرداران زیباسازی شهر، نصب چراغ‌های روشنایی در خیابان‌ها، نقاشی و خطاطی دیوارهای مشرف به خیابان‌های اصلی و بازگشایی خیابان‌های ساحلی مرکز شهر است که در این زمینه اقدامات خوبی نیز آغاز شده است.

وی در پایان سخنان خود از همکاری خوب شورای شهر نمین قدردانی کرد و اظهار داشت: ما شهری را می‌سازیم که مورد خواست و مطالبه عموم همشهریان و قدمت فرهنگی دیار نمین باشد تا همه از این فضا بهره کامل را ببرند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول