اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند خبر داد

افتتاح 5 پارک تفریحی در دماوند تا پایان سال

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند از آغاز احداث پنج پارک تفریحی و محله‏ای در شهر دماوند و افتتاح آنها تا پایان سال جاری خبر داد.

افتتاح 5 پارک تفریحی در دماوند تا پایان سال

مرتضی همتی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این مهم در راستای تحقق نیاز شهروندان دماوندی صورت اجرایی به خود می‏گیرد.

وی ادامه داد: پارک و فضاهای تفریحی در دماوند یک نیاز و مطالبه عمده اجتماعی است که اگر تامین نشود در مسیر تبدیل به عقده‏ای اجتماعی قرار می‌گیرد.

همتی اضافه کرد: پارک انتهای خیابان "دانش و پویش" به وسعت یک هکتار، پارک کنار رودخانه و پارک 2.5 هکتاری فرهنگیان که فاز یک و دو آن در سال گذشته انجام شد، امسال به بهره‏برداری می‌رسند.

شهردار دماوند افزود: علاوه بر این، پروژه احداث چند فضای کوچک و نشیمن‏گاهی محله‏ای در شهرک‏های "سپاه"  و "ولی‏عصر (عج)" در بودجه امسال پیش‏بینی شده است که عملیات آن به زودی آغاز می‏شود.

وی تصریح کرد: پارک و فضاهای تفریحی از جمله امور اولویت‏دار و مهم مردم دماوند برای گذران اوقات فراغتی همراه با خانواده است.

به گفته شهردار دماوند، امسال اجرای عملیات آسفالت و بهسازی معابر شهر دماوند که از فرسودگی و استهلاک رنج می‏برند از برنامه‏های دارای اولویت شهرداری شمرده می‏شود.

همتی با اشاره به بررسی دو نیاز اصلی دماوند، اضافه کرد: این دو اولویت آسفالت و بهسازی معابر فرسوده و مستهلک و همچنین ایجاد پارک و فضاهای تفریحی است.

برخورد قاطع با پیمانکاران خاطی بهسازی معابر

شهردار دماوند با اشاره به مشکلات سال گذشته آسفالت‏ریزی معابر این شهر یادآور شد: سال گذشته با پیمانکاری مجری طرح آسفالت‏ریزی نامناسب دماوند علاوه بر برخورد قانونی و شکایت در مراجع قضایی درباره رتبه آن با استانداری نیز مکاتبه شد.

همتی ادامه داد: پیمانکار مذکور از سوی شهرداری دماوند مکلف شد تا با تامین هزینه‏های خود، آسفالت معیوب شهر را ترمیم کند.

وی اضافه کرد: امسال در حوزه آسفالت معابر، بخشی از اعتبارات از منابع داخلی پیش‏بینی و بخشی دیگر نیز از اعتبارات استانی تامین شد.

شهردار دماوند افزود: با پیگیری‏های انجام شده در سال گذشته برای نخستین بار توانستیم رقمی بالغ بر 8.5 میلیارد ریال از اعتبارات استانی را برای آسفالت معابر جذب کنیم.

همتی از اختصاص اعتباری بالغ بر 15 میلیارد ریال برای اجرای طرح‏های آسفالت و بهسازی معابر شهری دماوند خبر داد.

انتهای پیام/ل20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول