اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

پارک‌های شوشتر به روشنایی مجهز می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر گفت: پارک‌های شوشتر به سیستم‌های روشنایی جدید مجهز می‌شوند و در حال خرید تجهیزات هستیم.

پارک‌های شوشتر به روشنایی مجهز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر صبح امروز در بازدید از پارک‌های شوشتر اظهار داشت: روشنایی پارک‌های شوشتر در شرایط کنونی مناسب نیست و در حال رایزنی برای تجهیز پارک‌ها به سیستم‌های جدید نورپردازی هستیم.

وی افزود: در شرایط کنونی سیستم‌های روشنایی بسیاری از پارک‌های شهری شوشتر فرسوده و ناکارآمد شده و باید در این باره فعالیت‌های جدیدی توسط شهرداری آغاز شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شهرداری شوشتر برای تجهیز پارک‌های شهری و محله تلاش زیادی کرده‌ است، خاطر نشان کرد: مردم در نگهداری تجهیزات نصب شده در پارک‌ها توجه و همکاری نمی‌کنند و حتی در برخی موارد، موجب تخریب این وسایل می‌شوند.

وی تصریح کرد: برای مقابله با این مشکل حراست شهرداری شوشتر تلاش زیادی کرده است اما نمی‌توان برای هر تیر برق در پارک یک نگهبان گذاشت و اداره پارک با نگهبان امکان‌پذیر نیست.

شهردار شوشتر تأکید کرد: اخیرا سیستم‌های نورپردازی و روشنایی جدید در پارک‌های شهید همت‌پور، سیکا، گلستان، داریون و بعثت شوشتر برنامه‌ریزی شده و در روزهای آتی این امکانات نصب خواهد شد.

وی تأکید کرد: در شرایط کنونی جاده منتهی به پارک شهید همت‌پور آسفالت شده و بدین ترتیب، معضل بزرگی از مردم شوشتر برطرف شد.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول