اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری گلستان:

احداث پارک موزه گرگان قانونی است / هیچکس نمی‎تواند با این پروژه مخالفت کند

خبرگزاری فارس: رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: تمام مراحل قانونی پارک موزه گرگان انجام شده است و هیچکس نمی‌تواند با این پروژه مخالفت کند.

احداث پارک موزه گرگان قانونی است / هیچکس نمی‎تواند با این پروژه مخالفت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان احمد فاضلیان ظهر امروز در جمع مردم گرگان به مناسبت هفته قوه قضاییه اظهار داشت: قراردادی که بین بنیاد حفظ آثار و ارزش‎های دفاع مقدس و سازمان جنگل‎های کشور منعقد شده یک قرارداد قانونی است و ما به این قرارداد احترام می‎گذاریم.

وی با بیان اینکه بخشی از اراضی تپه نورالشهدا گرگان به منظور پاسداشت مقام شامخ شهدا به احداث این پارک موزه اختصاص دارد اذعان کرد: بر اساس ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و ارزشی در منطقه مذکور بیش از پیش احساس می‎شود که نیازمند یک تحول جدی در این زمینه هستیم.

رئیس کل دادگستری گلستان با اشاره به اینکه حضور شهدا در آن منطقه، فضایی روح‎بخش، معنوی و اخلاقی را برای بازدیدکنندگان فراهم می‎آورد متذکر شد: لازم است از این فضا برای پاکسازی منطقه استفاده شود.

فاضلیان خاطر نشان کرد: معتقدیم در چارچوب این قرارداد اجرای این پروژه منع قانونی ندارد و ما نیز نمی‎توانیم مخالفتی در عملیاتی شدن پروژه داشته باشیم.

وی تاکید کرد: هیچ اشکالی به محدوده‎ای که مورد توافق دو دستگاه متولی قرار گرفته وارد نیست اما هر اقدامی که خارج از محدوده توافقات انجام شود مورد تایید نیست و با آن مقابله خواهیم کرد.

رئیس کل دادگستری گلستان متذکر شد: هر اقدامی که خارج از محدوده قانون انجام شود تعدی به منابع طبیعی است و قطعا دستگاه قضایی در صورت مشاهده وارد عمل خواهد شد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول