اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه خبر داد

75 درصد پیشرفت فیزیکی ورزشگاه 15 هزارنفری کرمانشاه

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: ورزشگاه 15 هزارنفری کرمانشاه با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

75 درصد پیشرفت فیزیکی ورزشگاه 15 هزارنفری کرمانشاه

عباس امانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: ورزشگاه 15 هزار نفری در شهریور‌ماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

امانی تصریح کرد: 75 درصد پیشرفت فیزیکی ورزشگاه 15 هزارنفری کرمانشاه است که در صورت تامین اعتبار در سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اعتبار پیش‌بینی شده را برای تکمیل طرح ورزشگاه 15هزار نفری را 40 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اواخر سال 81 مطالعات فاز یک و دو این طرح ملی شروع شد و در سال 82 عملیات اجرایی آن آغاز شد و از مصوبات سفر رئیس‌جمهور در استان بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، با اشاره به سالن 6 هزار نفری ولایت افزود: سالن 6 هزار نفری ولایت تا‌کنون 4.5 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در مراحل تجهیز کارگاه است.

وی افزود: سالن 6 هزار نفری دهکده المپیک از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه و جزو طرح‌های ملی مهر ماندگار  است. احداث استخر قهرمانی دهکده المپیک 55 درصد رشد فیزیکی دارد که حجم کار آن 11 هزار متر‌مربع است.

وی خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای پروژه ملی استادیوم 15 هزار نفری و استخر قهرمانی کرمانشاه قابلیت برگزاری مسابقات آسیایی و بین‌المللی را دارد که عملیات اجرایی آن را شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان برعهده گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در پایان گفت: دهکده المپیک و ورزشگاه 15هزار نفری کرمانشاه هر دو جزو پروژه‌های ملی، مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور به کرمانشاه است و استان در ساخت و ساز آنها هیچ نقشی ندارد و قرار است پس از پایان عملیات احداث این پروژه‌ها در اختیار ورزش استان قرار گیرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول