اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان:

ورزش پهلوانی نباید در سایه ورزش قهرمانی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان گفت: ورزش پهلوانی و رعایت اصول اخلاقی و جوانمردی نباید در سایه ورزش قهرمانی و معروف شدن قرار گیرد.

ورزش پهلوانی نباید در سایه ورزش قهرمانی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان قربانعلی پاشا عصر یکشنبه در مراسم کلنگ‎زنی سالن اختصاصی ورزش باستانی شهرستان علی‎آبادکتول اظهار داشت: برای ساخت این سالن 400 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که امیدوار هستیم طبق برنامه‎ریزی‎های انجام شده به بهره‎برداری برسد و مورد استقبال جوانان و نوجوانان این شهرستان قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: جوانان ما با حضور در این سالن‎ها ضمن ورزش کردن سیره و روش ائمه معصومین را الگو قرار بدهند و از ورزشکاران بااخلاقی مثل تختی و پوریای ولی پیروی کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان اذعان کرد: جوانان ورزشکار اجازه ندهند زرق و برق دنیای قهرمانی آنها را از هدف اصلی‎شان دور کند چرا که قهرمانی و کسب افتخار برای کشور خوب است ولی نباید به هر قیمتی به دست بیاید و در مسیر خود ارزش‎ها را پایمال کند.

پاشا خاطر نشان کرد: برنامه ساخت یک سالن تیراندازی اختصاصی در زمینی به مساحت 5 هزار مترمربع به همراه نصب چمن مصنوعی در زمین فوتبال و ساخت استخر سرپوشیده از دیگر اولویت‎های ما در شهرستان علی‎آباد کتول است که با همکاری و مساعدت مسئولان این شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان با اشاره به برگزاری برنامه‎های متنوع و شاد در هفته جوان از سوی این اداره کل اذعان کرد: وزارت ورزش و جوانان برنامه‎های خوبی را برای جوانان در نظر گرفته و سعی دارد به بهترین شکل آنها را پیگیری و اجرا کند که همکاری سازمان‎های مردم‌نهاد حوزه جوانان، ادارات و نهادهای دولتی در اجرای هر چه مطلوب‎تر این برنامه‎ها مؤثر خواهد بود و به آن سرعت بیشتری خواهد داد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول