اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ابراهیمی جانشین احتمالی ملایی

گمانه‌زنی در مورد تغییر معاونان اداره‌کل ورزش وجود دارد

خبرگزاری فارس: در شرایطی که مدیرکل جدید اداره ورزش و جوانان تغییری در معاونان این اداره نداده است، گمانه‌زنی‌ها از انتخاب غلام ابراهیمی به عنوان معاون امور توسعه ورزش خبر می‌دهد.

گمانه‌زنی در مورد تغییر معاونان اداره‌کل ورزش وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اینکه محمدرضا محمدجواهری از دو هفته قبل مدیرکلی اداره ورزش و جوانان استان را در اختیار گرفت، گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد تغییر معاونان وی در سمت‌های مختلف شنیده شد.

افشین ملایی معاون امور توسعه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان از زمان معارفه مدیرکل جدید به مرخصی رفته و قرار است در 22 تیرماه و پس از بازگشت وی به اصفهان در مورد این معاونت تصمیم‌گیری شود.

ملایی در روز معارفه مدیرکل جدید ورزش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان مدعی شد که پس از دو مرخصی دو هفته‌ای در مورد آینده کاری خود تصمیم‌گیری می‌کند اما به طور حتم در اصفهان حضور پیدا نمی‌کند.

با این وجود تا زمانی که ملایی به طور رسمی از سمت خود استعفا ندهد، وی هم‌چنان معاون امور توسعه ورزش محسوب می‌شود.

در مدت مرخصی وی غلام ابراهیمی مسئول سابق اداره ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان مسئولیت وی را برعهده گرفته و از وی به عنوان گزینه اصلی برای تصدی این معاونت نام برده می‌شود.

با این حال برخلاف برخی اظهارنظرها هنوز حکمی برای وی صادر نشده است و پس از تعیین تکلیف ملایی، در مورد معاونت ابراهیمی تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود.

صدیقه کعبی‌زاده معاون امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز به سمت نایب رئیسی فدراسیون والیبال منصوب شده و از دو هفته قبل فعالیتش را در فدراسیون آغاز کرده است.

در حال حاضر چند گزینه برای معاونت امور بانوان اداره‌کل مورد نظر قرار گرفته‌اند و به نظر می‌رسد تکلیف این معاونت زودتر از سایر معاونت‌های دیگر مشخص شود.

محسن سالاری معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان در زمان مدیرکلی خدابخش نیز به مرخصی رفته و احتمال تغییر وی نیز به طور جدی وجود دارد.

در بین معاونان قبلی خدابخش، در حال حاضر علیرضا غیور در سمت خود حضور دارد و مدیرکل جدید در مورد ماندن یا رفتن وی تصمیم‌گیری می‌کند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول