اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

جاهلان در جهان بساط مهدی‌هراسی راه انداخته‌اند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه جاهلان و معاندان در جهان بساط مهدی‌هراسی راه‌ انداخته‌اند، گفت: باید در راستای برچیدن این بساط و روشنگری گام برداشته شود.

جاهلان در جهان بساط مهدی‌هراسی راه انداخته‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در جمع مردم مؤمن و متدین این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: عده‌ای که از دین مبین اسلام شناخت واقعی ندارند و دچار سوء برداشت شده‌اند، حضرت مهدی (عج) را مظهر خشونت و مشتاق به کشت و کشتار معرفی کرده‌اند، حال آنکه واقعیت شکل دیگری است.

وی تصریح کرد: عده‌ای از روی لجاجت و عناد و عده‌ای دیگر از سر جهل و نادانی به تفکرهای نادرست پیرامون حضرت مهدی (عج) روز به‌ روز دامن می‌زنند؛ از این‌رو مسلمانان به ویژه ائمه جمعه، روحانیان و اساتید دانشگاهی باید برای روشنگری بیشتر گام بردارند.

قهرمانی ادامه داد: امام زمان (عج) به معنای واقعی کلمه طبق روایات و اسناد متقن مظهر عدالت، عطوفت و رحمت الهی قلمداد می‌شود و برخلاف آنچه که دشمنان دین مبین اسلام ادعا می‌کنند برای به خاک و خون کشیدن آدمیان ظهور نخواهد کرد بلکه هنگام ظهور قسط و عدالت در جهان برپا خواهد کرد.

وی در خطبه دوم به فرمایش‌های عالمانه مقام معظم رهبری مبنی بر وجوب حفظ وحدت بین قوای سه‌گانه اشاره کرد و اظهار داشت: همکاری و اتحاد بین سران سه قوه یکی از مهم‌ترین مطالبات مقام معظم رهبری است که باید در راستای محقق کردن آن بیش از بیش تلاش شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول