اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌منظور کمک به نیازمندان

جهادگران بسیجی فارسان به روستاهای محروم اعزام می‎شوند

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سازندگی حوزه مقاومت خواهران فارسان گفت: جهادگران بسیجی فارسان در قالب اردوهای جهادی برای ارائه خدمات به نیازمندان به مناطق محروم این شهرستان اعزام می‌شوند.

جهادگران بسیجی فارسان به روستاهای محروم اعزام می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ایران اسدی بعد از ظهر امروز در اردوهای حلقه‌های شجره طیبه صالحین در شهرستان فارسان، اظهار داشت: تمامی پایگاه‌های این حوزه تا پایان تابستان تمام اعضای حلقه‌های شجره طیبه صالحین خود را در قالب اردوهای یک روزه جهادی به روستاهای محروم استان اعزام می‌کنند.

وی با بیان اینکه مربیان و سرگروه‌های صالحین، متربیان را در این اردوها همراهی می‌کنند، گفت: تیم‌های اعزامی برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی مساجد و امامزاده‌ها، کمک به نیازمندان و انجام امور خدماتی، فرهنگی، آموزشی و مشاوره را انجام می‌دهند.

اسدی ادامه داد: برپایی نماز جماعت، تجلیل از خادمین مساجد و امامزاده‌ها و برپایی ایستگاه‌های صلواتی از برنامه‌های جانبی این اردوها محسوب می‌شود.

فرمانده بسیج سازندگی حوزه مقاومت خواهران فارسان خاطرنشان ساخت: این برنامه با همکاری قسمت آموزش بسیجیان و با هدف بصیرت‌افزایی و ارتقای روحیه خدمت و ایثار در بسیجیان حلقه‌های صالحین اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: بسیجیان علاوه بر دشمن‌شناسی و مقابله با تهدیدات نرم و سخت دشمنان باید در زمینه رشد و تعالی کشور تلاش و کوشش کنند که این مهم از طریق بسیج سازندگی ممکن خواهد بود.

اسدی با بیان اینکه بسیج سازندگی در حقیقت ادامه‌دهنده راه جهادگران سازندگی است، گفت: همانگونه که جهادیان به فرمان امام(ره) به توسعه و آبادانی کشور شتافتند و حتی جان خود را فدا کردند، جهادگران امروز نیز به فرمان رهبر معظم انقلاب بار عظیم سازندگی و محرومیت‌زدایی کشور را بر دوش گرفته‌اند.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول