اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صورت گرفت

تقدیر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان فعال در عرصه‌ اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز مورد تقدیر قرار گرفتند.

تقدیر از جهادگران دانشگاه علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بعد از ظهر امروز در مراسم تجلیل از فعالان عرصه اردوهای جهادی این دانشگاه، با تشکر از تمام شرکت کنندگان و گردانندگان این اردوهای جهادی اظهار داشت: زمانی که فعالیتی برای خداوند انجام و در مسیر رسیدن به هدف فقط رضایت پروردگار در نظر گرفته می‌شود، آنگاه می‌توان گفت که این کار، کاری است خدایی و این افراد در مسیر الهی گام برمی‌دارند.

محمدهادی ایمانیه این اردوهای جهادی و حضور در این اردوها را از مصادیق کارها و فعالیت‌های خیرخواهانه و بدون چشم‌داشت مادی برشمرد و افزود: زمانی که گروهی بدون حرص و طمع و بدون توجه به مال دنیا شروع به خدمت برای مردم محروم می‌‌کنند، خداوند نیز آنان را تایید کرده و نور و برکت به کارهای‌شان عطا فرموده و لطف خود را شامل حال آنان می‌کند.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنان به برگزاری این اردوها اهتمام می‌ورزد و از تمام امکانات این دانشگاه برای پیشرفت و بهبود وضعیت بهداشتی درمانی و نیز ارتقای سطح فرهنگی مناطق محروم این استان استفاده می‌کند.

در ادامه مدیرکل تعالی فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: تاکنون بیش از 40 اردوی جهادی دانشگاه در مناطق محروم و حاشیه‌ شهر شیراز برگزار شده که منشأ بسیاری برکات بوده است.

مهدی خسروی افزود: همکاری در این اردوها به صورت داوطلبانه و افتخاری است و شاهد رشد روزافزون حضور نیروهای مختلف، اعم از کارکنان، دانشجویان و اعضای هیئت علمی در این برنامه‌ها هستیم به گونه‌ای که پیشرفت در هر کدام از این برنامه‌ها به طور محسوسی دیده می‌شود.

وی بیان کرد: قدردانی از شرکت کنندگان در این برنامه‌های عام‌المنفعه موجب جذب تعداد بیشتری از این نیروهای جهادگر می‌شود.

به گزارش فارس، اردوهای جهادی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سه سطح کارکنان، دانشجویی و اعضای هیئت علمی به صورت هر دو هفته یک بار در مناطق محروم حاشیه‌ شهر و شهرهای مجاور شیراز برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول