اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی:

95 درصد اعتبارات اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی جذب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی از جذب 95 درصد اعتبارات تملک دارایی‌های این اداره کل تاکنون خبر داد.

95 درصد اعتبارات اداره کل ارشاد خراسان‌شمالی جذب شد

حسین ثابت‌قدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: دراین راستا تلاش شده تا پایان تیرماه امسال تمامی اعتبارات تملک و دارایی‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جذب شود.

وی با اشاره به اینکه برای جذب حداکثری اعتبارات برای این اداره فعالیت‌های چشمگیری صورت گرفت، افزود: صرفاً برای ساخت کتابخانه‌های روستایی با وجود تهیه زمین از سوی شوراهای اسلامی به خاطر سند دار نبودن این اراضی و منع قانونی این اداره کل برای جلوگیری از برگشت اعتبارات اقدام به صرف اعتبارات ساخت کتابخانه روستایی در روستاهای دارای شرایط نمود.

ثابت‌قدم اظهار کرد: بر همین اساس امسال پروژه‌های خوبی در بخش کتابخانه روستایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به انعکاس اخباری پیرامون قطع درختان منطقه دوبرار گفت: هیچ‌گونه درختی برای اجرای طرح تالار مرکزی قطع نشده و صرفاً درختانی مثل کاج جا به جا شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی، صرفاً برای جا به جایی این درختان 270 میلیون ریال اعتبار از سوی این اداره کل صرف شده است.

انتهای پیام/خ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول