اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان جهاد کشاورزی قم

همایش عفاف و حجاب برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش‌ عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان قم از برگزاری همایش خانوادگی این سازمان به مناسبت روز حجاب و عفاف خبر داد.

همایش عفاف و حجاب برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدعلی قدوسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به ارائه آموزش عقیدتی به کارکنان سازمان جهاد کشاورزی اظهار داشت: برنامه‌های آموزشی و پرورشی برای کارکنان سازمان جهاد کشاورزی برگزار شده و گواهی آموزش ضمن خدمت برای افراد شرکت‌کننده در این دوره پس از قبولی در آزمون صادر می‌شود.

وی از برگزاری همایش خانوادگی به مناسبت روز عفاف و حجاب خبر داد و افزود: برگزاری مسابقه و مطرح کردن پرسش و پاسخ از جمله برنامه‌های این همایش است.

رئیس اداره آموزش‌ عقیدتی سازمان جهاد کشاورزی استان قم به هدف برگزاری همایش خانوادگی عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: ترویج مسائل دینی، ارزشی و فرهنگی بین خانواده‌ها مهم‌ترین هدف همایش بوده که بر همین اساس افراد شرکت‌کننده با فرهنگ غنی قرآن، نماز و حجاب و عفاف آشنا می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: حجاب و عفاف از مسائل اساسی بوده که در فرهنگ دینی و مذهبی ما دارای جایگاه و منزلت است.

قدوسی خاطر نشان کرد: 700 نفر از خانواده‌های کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان قم در این همایش شرکت کرده و از برنامه‌های این همایش بهره‌مند می‌شوند.

همایش خانوادگی حجاب و عفاف 21 تیر در مجتمع یاوران مهدی(عج) با حضور خانواده‌های کارمندان سازمان جهاد کشاورزی استان قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول