اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سگزآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: چهارمین همایش 3000 نفری پیاده‌روی خانوادگی صبح امروز در شهر سگزآباد از توابع بخش مرکزی شهرستان بویین‌زهرا برگزار شد.

همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر سگزآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا چهارمین همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی صبح امروز با حضور بیش از 3000 نفر از شهروندان بویین‌ زهرا در شهر سگزآباد برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌زهرا در حاشیه این همایش پیاده‌روی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌ زهرا با اشاره به‌ اهمیت و نقش پر رنگ و بسیار ویژه امر ورزش در سلامت روحی و روانی شهروندان اظهار کرد: با توجه به تغییر رویه زندگی‌‌ انسان‌ها به سوی شهرنشینی و زندگی ماشینی اهمیت اشاعه و گسترش هرچه بیشتر ورزش‌های همگانی در سراسر کشور و به ویژه در روستاها بیشتر از زمان‌های گذشته احساس می‌شود.

علیرضا حیدری یکی از راه‌های بسیار مؤثر و نتیجه بخش را در سلامت جامعه ترویج تحرکات عمومی و شهروندی عنوان کرد و افزود: یکی از رسالت‌ها و همچنین رویکرد‌های بسیار مهم و ممتاز وزارت ورزش و جوانان در کشور علاوه بر توسعه ورزش‌ها و مسابقات قهرمانی اصل تمرکز و توجه به امور اجتماعی و ورزش‌های شهروندی است که با جدیت در استان‌های مختلف کشور پیگری می‌شود.

وی با اشاره به لزوم احیای ویژه‌تر ورزش‌های شهروندی و اجتماعی در بین خانواده‌ها و به ویژه جوانان تصریح کرد: سرمایه‌گذاری مستقیم و اصل حمایت از ورزش‌های همگانی در شهر‌های مختلف کشور همواره می‌تواند هزینه‌های درمانی و بهداشتی را در سطح کشور به طور چشمگیری کاهش داده و شاخصه‌های سلامتی را افزایش دهد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بویین‌ زهرا با بیان اینکه لزوم اختصاص بیشتر اعتبارات برای اشاعه ورزش‌های شهروندی بسیار زیاد است، بیان کرد: حضور سراسری و با نشاط شهروندان بویین‌ زهرایی در همایش امروز نشان دهنده این است که باید با برنامه‌ریزی از جانب مسئولان زمینه برای گسترش این ورزش از شهر‌‌های بزرگ و پرجمعیت به روستاها و نقاط دور افتاده نیز فراهم شود.

همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان شهر سگزآباد در حاشیه این همایش با بیان اینکه لزوم تعامل بیشتر دستگاه‌ها و نهاد‌های دیگر با ادارات ورزش و جوانان شهر سگزآباد بسیار لازم و حیاتی است، بیان کرد: باید با ساز و کار مناسب بین ارگان‌ها، همکاری و همفکری به میزان حد‌اکثری خود رسیده و موجب تسریع در انجام برنامه‌ها و فعالیت‌های ورزشی شود.

مجید عباسپور افزود: امیدواریم که با اتحاد و یکپارچگی میان مردم و مسئولان زمینه برای توسعه و پیشرفت همه جانبه در کشور فراهم شود.

گفتنی است شهروندان سگزآبادی در همایش امروز پس از پیمایش مسیر 5 کیلومتری مسجد جامع شهر سگزآباد به طرف سالن تربیت‌ بدنی سردار شهید قاسم نوری در این سالن ورزشی تجمع کردند.

حضور روح‌الله عباسپور نماینده منتخب مردم شهرستان‌های بویین‌زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی از حاشیه‌های این مراسم بود.

خاطرنشان می‌شود قرعه کشی عتبات عالیات برای 50 تن از حاضران و شرکت کنندگان در همایش پیاده‌روی از حاشیه‌های مراسم امروز بود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول