اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اندیشمندان خارجی

آغاز به کار همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی در بستک

خبرگزاری فارس: همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی به مناسبت میلاد منجی بشریت و نیمه شعبان با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از اندیشمندان خارجی و علمای شیعه و سنی ساعتی پیش در بستک رسما آغاز به کار کرد.

آغاز به کار همایش امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی در بستک

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، در این همایش مباحثی همچون امام مهدی (عج) و ادیان ابراهیمی، حکومت امام مهدی (عج) و نهادهای بین‌المللی تحکیم مبانی و ارزش‌های تقریب در گفتمان مهدویت، امام مهدی (عج) و مذاهب اسلامی، امام مهدی (عج) و اتحاد، جامعه اسلامی، بررسی و تحلیل آیات قرآنی با موضوع منجی آخر الزمان، بررسی و تبیین تاریخی روایات گوناگون پیرامون ظهور منجی و تولد امام مهدی (عج) در روایات اسلامی مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

یادآور می‌شود در بخشی از این همایش اندیشمندان خارجی از کشورهای نیجریه و هندوستان در خصوص زوایای مختلف زندگی و امامت حضرت مهدی (عج) سخنرانی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش اندیشمندان خارجی جمیل یوسف از نیجریه و سید ضیغم رضوی و سیدمحمد جواد رضوی از کشور هندوستان که از کارشناسان مهدویت هستند از جمله مدعویون ویژه این همایش هستند.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول