اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نیمه دوم امسال

جیرفت میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: نیمه دوم امسال مسابقات بین‌المللی کاراته با حضور کشورهای مختلف در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود.

جیرفت میزبان مسابقات بین‌المللی کاراته است

مجید محمدرشید امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: به دلیل ظرفیت‌های بسیار زیادی که در ورزش کاراته این شهرستان وجود دارد، بحث میزبانی تیم ملی کاراته مطرح شده است.

وی افزود: این میزبانی همچنین با توجه به آب و هوای بسیار مناسب شهرستان جیرفت در شش ماهه دوم سال پیشنهاد داده شده است.

محمدرشید تصریح کرد: در راستای آمادگی تیم ملی کاراته کشور و شناساندن ظرفیت‌های کاراته جیرفت، میزبان اردوی تدارکاتی تیم ملی کشور به مدت سه روز در شهرستان جیرفت شده‌ایم.

وی تعداد افراد تیم ملی را 15 نفر ذکر کرد و ابراز داشت: کاراته‌کاهای جیرفتی نیز در کنار این افراد زیر نظر مربیان تیم ملی به صورت فشرده تمرین می‌کنند.

محمدرشید عنوان کرد: پس از اردوی سه روزه تیم ملی، مسابقات بین‌المللی کاراته نیز با حضور کشورهای مختلف در این شهرستان نیز به مدت دو روز برگزار می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جیرفت گفت: چند کشور حاشیه خلیج فارس و حتی کشورهای آسیایی مانند کره‌جنوبی که سرمربیان تیم‌های ملی کاراته آنها ایرانی است، برای شرکت در این مسابقات آماده شده‌اند.

محمدرشید بیان داشت: تاکنون حدود هشت کشور برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.چند تیم کشور نیز در رده «الف» و «ب» برای شرکت در مسابقات بین‌‌المللی کاراته حضور پیدا می‌کنند.

محمدرشید خاطرنشان کرد: این مسابقات موقعیت بسیار خوب ورزشی در سطح آسیا برای این شهرستان دارد و ورزشکاران این شهرستان را به کشور و آسیا معرفی می‌کند.

وی با بیان اینکه پخش زنده این مسابقات نیز تأثیر بسیار زیادی در شناسایی ظرفیت‌های منطقه دارد، اظهار داشت: امیدواریم، بتوانیم از این فرصت برای توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان جیرفت بهره ببریم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول