اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور آمادگی برای نظام آموزشی جدید

125 معلم باشتی آموزش تدریس دوم و ششم ابتدایی می‌بینند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان باشت با اشاره به نظام آموزشی جدید گفت: کار آموزش 125 معلم پایه دوم و ششم ابتدایی باشت آغاز شد.

125 معلم باشتی آموزش تدریس دوم و ششم ابتدایی می‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر یکشنبه کارگاه آموزشی معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی این شهرستان با شرکت معلمان این دو پایه و مسئولین در سالن شهید رجایی باشت آغاز شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان باشت در این کارگاه آموزشی اظهار داشت: در سال تحصیلی جدید بر اساس ساختار جدید آموزشی پایه دوم و ششم ابتدایی تغییر می‌کند.

امیدوار رضاپور با بیان اینکه برای آمادگی کامل معلمان کارگاه آموزشی برگزار می‌شود، از اجرای کلاس ضمن خدمت ویژه کتاب‌های تازه تألیف شده پایه دوم و ششم ابتدایی با حضور معلمان پایه دوم و ششم مقطع ابتدایی خبر داد.

وی بیان کرد: تعداد هفت مدرس آموزش‌های لازم را به آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی ارائه می‌کنند. 

این مسئول آموزشی در باشت خاطرنشان کرد: بیش از 288 ساعت آموزش به آموزگاران ارائه می‌شود و در پایان دوره نیز از شرکت‌کنندگان آزمون به عمل می‌آید.

وی تعداد آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی شهرستان باشت را 125 نفر اعلام کرد و بیان داشت: از این تعداد 70 نفر آموزگار پایه ششم و مابقی معلم پایه دوم ابتدایی هستند.

مدیر آموزش و پرورش باشت با اشاره به اینکه ابلاغ تمام همکاران دوره ابتدایی شهرستان باشت صادر شده است، افزود: هماهنگی‌های لازم با واحد ارتقای نیروی انسانی جهت اجرای کلاس ضمن خدمت ویژه آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی صورت پذیرفته است.

رضاپور اظهار کرد: توانمندسازی معلمان یکی از ضرورت‌های سند تحول است که از طریق برگزاری آموزش‌‌های تخصصی امکان‌پذیر خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که تحول جدید آموزشی رضایت‌مندی خانواده‌ها و دانش‌آموزان را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول