اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی

نشست یک روزه آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش برنامه‌ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش گفت: نشست یک روزه آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی برگزار شد.

نشست یک روزه آموزگاران پایه دوم و ششم ابتدایی خراسان رضوی برگزار شد

سید حمید پیش‌نماز صبح امروز در حاشیه برگزاری این نشست در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهارداشت: در این نشست مجموعه مدرسانی که برای دوره آموزشی توجیهی پایه‌های دوم و ششم ابتدایی به تهران اعزام شده بودند به بحث و تبادل نظر پرداختند.

پیش‌نماز افزود: هفته بعد دوره‌های آموزشی توجیهی 10 هزار و 770 آموزگار پایه ششم ابتدایی در خراسان رضوی آغاز می‌شود تا بتوانند با انسجام و هماهنگی در این دوره‌ها شرکت کنند.

معاون پژوهش اداره کل آموزش و پرورش گفت: بررسی کتب پایه دوم ابتدایی که تغییر یافته و پایه ششم ابتدایی که به مقاطع تحصیلی اضافه شده، دستور کار این جلسه است.

پیش‌نماز اظهار داشت: همکاران فرهنگی با همکاری مشاوران نظام 6-3-3 آموزش خانواده‌ها را با پایه ششم ابتدایی انجام می‌دهند.

وی در پایان درباره چگونگی آموزش خانواده‌ها گفت: آموزش خانواده‌ها را در راستای آموزش آموزگاران پایه ششم ابتدایی دنبال می‌کنیم و تاکنون 2 جلسه برگزارشده و اول این آموزش‌ها به شکل متمرکز در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود و بعد در سطح ناحیه و مدرسه آن را دنبال می‌کنیم و تاکنون 300 نفرازمدرسان، کلاس‌های توجیهی آموزش خانواده را برای پایه ششم ابتدایی در سطح استان دیده‌اند.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول