اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

150 معلم پایه ششم و دوم ابتدایی از آموزش ضمن خدمت برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 مشهد گفت: 150 معلم پایه ششم و دوم ابتدایی ناحیه 3 آموزش و پرورش از آموزش ضمن خدمت برخوردار می‌شوند.

150 معلم پایه ششم و دوم ابتدایی از آموزش ضمن خدمت برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، احمد سبحانی رئیس آموزش و پرورش مشهد  ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحول بنیادین و استقرار نظام 6-3-3 یکی از برنامه‌های سند تحول بنیادین است و آموزش نیروی انسانی برای پایه ششم ابتدایی که با این تغییر به‌وجود آمده و پایه دوم ابتدایی که محتوای آن تغییر کرده، ازجمله برنامه های سند است.

سبحانی افزود: مدرسان آموزش پایه ششم و دوم ابتدایی پس از اعزام به تهران که از10 تیرماه آموزش دیدند، آموزش‌ها را به معلمان پایه دوم تحصیلی جدید را در 112 ساعت در کلاس آموزش ضمن خدمت به همکاران آموزش می‌دهند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 اظهار داشت: آموزش‌های مدرسان پایه دوم ابتدایی با توجه به تغییرات کتب و محتوای درسی،شامل روش تدریس دروس ریاضی،علوم تجربی،دینی و قرآن،فارسی و هنر و تربیت‌بدنی است.

سبحانی گفت: برابر بخشنامه آموزش و پرورش ناحیه 3 آموزش و پرورش در استان خراسان، نخستین ناحیه‌ای است که کلاس‌های آموزش ضمن خدمت را از امروز 10 تیرماه برای معلمان حائز شرایط برگزار می‌کند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 افزود: کلاس های مدرسان پایه ششم ابتدایی نیز در188 ساعت در قالب روش تدریس ریاضی،علوم،دینی،قرآن،فارسی،هنر و تربیت‌بدنی ،کار و فناوری ،تفکر و پژوهش آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول