اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت اعیاد شعبانیه

نمایش کمدی "اعترافاتی درباره زنان" به روی صحنه می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تالار هنر اصفهان از به صحنه رفتن نمایش کمدی "اعترافاتی درباره زنان" در تالار هنر اصفهان و به مناسبت اعیاد شعبانیه خبر داد.

نمایش کمدی "اعترافاتی درباره زنان" به روی صحنه می‌رود

میثم بکتاشیان در گفت‌وگو‌ با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: نمایش "اعترافاتی درباره زنان" داستان روزنامه‌نگاری است که مسئولیت ستون حقوق زنان را در روزنامه برعهده دارد.

وی افزود: این فرد که سال‌هاست درباره حقوق زنان مطلب می‌نویسد، هم‌اکنون خودش درباره این حقوق دچار سردرگمی شده است.

مدیر تالار هنر اصفهان تصریح کرد: از نکات قابل توجه این نمایش کمدی تلاشی است که گروه نمایشی و کارگردان برای استفاده درست از لهجه شیرین اصفهانی کرده است و به نظر می‌رسد گروه وی در این تلاش موفق بوده‌اند.

وی درباره عوامل این نمایش گفت: این تئاتر به قلم محمدامیر یاراحمدی نگارش شده، قادر طباطبایی طراح، دراماتور و کارگردان آن است و بازیگرانی از جمله میلاد فروتنیان، ستاره کرباسی‌زاده، شیرین ریاضی و الناز رجبیان در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

بکتاشیان اضافه کرد: همانند روال گذشته نخستین اجرای این نمایش ویژه اصحاب رسانه و مطبوعات است و نمایش کمدی "اعترافاتی درباره زنان" در روز پنج‌شنبه 15 تیر ساعت 20:30 ویژه خبرنگاران برگزار می‌شود.

به گزارش فارس نمایش کمدی "اعترافاتی درباره زنان" از تاریخ 16 تا 22 تیرماه از ساعت 20:30 و از تاریخ 22 تا 29 تیرماه ساعت 19:30 برای عموم مردم به نمایش در‌می‌آید.

علاقه‌مندان برای تماشای این تئاتر کمدی می‌توانند به تالار هنر وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان واقع در میدان لاله، جنب فروشگاه رفاه مراجعه نمایند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 5660881 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول