اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی ایلام:

زنان سرپرست خانوار در ایلام "بیمه" می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: با تدابیر اندیشیده شده زنان سرپرست خانوار در ایلام بیمه اجتماعی می‌شوند.

زنان سرپرست خانوار در ایلام "بیمه" می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، صادق رستمی ظهر امروز در جمع کارشناسان حوزه بهزیستی استان ایلام اظهار داشت: این مهم به عنوان یک اولویت در دستور کار این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد: تاکنون نیز در این راستا موفقیت‌هایی حاصل شده که می‌توان به بیمه شدن هزار و 190 زن سرپرست خانوار در استان ایلام اشاره کرد.

این مسئول اضافه کرد: این افراد شامل زنان سرپرست خانوار زیر پوشش حمایتی این نهاد و ساکن در مناطق شهری، روستایی و عشایری هستند.

رستمی تصریح کرد: طرح بیمه اجتماعی زنان سرپرست خانوار روستایی و عشایری استان ایلام از سال 88 در دستور کار این نهاد قرار گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این طرح از طریق بهزیستی به زنان سرپرست خانوار واجد شرایط تعلق گرفته و با همکاری دهیاری‌ها محقق می‌شود.

وی ادامه داد: با همکاری دهیاری‌ها اطلاعات زنان سرپرست خانوار وارد سایت اطلاعات صندوق بیمه اجتماعی روستایی و عشایری می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: پرداخت حق بیمه این افراد به صورت متمرکز از سوی سازمان بهزیستی کشور اجرایی و محقق می‌شود که جای تقدیر دارد.

رستمی تصریح کرد: زنانی که سن آنان بین 18 تا 50 سال است و به عنوان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی بوده، واجد شرایط این طرح هستند.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: این افراد واجد شرایط می‌توانند برای تشکیل پرونده و استفاده از این مزیت به ادارات بهزیستی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول