اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز امور زنان و خانواده، ریاست جمهوری:

آگاهی سیاسی زنان در بیداری اسلامی نقش مهمی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با اشاره به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه گفت: آگاهی زنان در مباحث مختلف اجتماعی و سیاسی موجب بیداری اسلامی می‌شود در بخش‌های مختلف آن نقش مهمی دارد.

آگاهی سیاسی زنان در بیداری اسلامی نقش مهمی دارد

پروین هدایتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با بررسی که در انقلاب اسلامی صورت گرفته زنان نقش تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی با اشاره به برخی از تحرکات دشمنان در زمینه تهاجم فرهنگی و ارائه فیلم و بازی‌ها به کشور اضافه کرد: همین امر لزوم اجرای برنامه‌های مختلف برای خنثی‌سازی چنین تحرکاتی را ایجاد می‌کند.

معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری همچنین با اشاره به اینکه مسئولان اجرایی در بخش کارگاه آموزشی جنبش بیداری اسلامی، نقش زنان سایر کشورهای اسلامی را نیز در نظر گرفته‌اند، اضافه کرد: آگاهی زنان در مباحث مختلف موجب بیداری اسلامی در بخش‌های مختلف می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به برخی از اهداف برگزاری همایش جبنش بیداری اسلامی اضافه کرد: این کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی با هدف آگاه‌سازی گروه هدف صورت می‌گیرد.

هدایتی با اشاره به اینکه تا کنون در 20 استان کشور همایش جبنش بیداری اسلامی برای زنان برگزار شده است، اضافه کرد: استان زنجان بیست و یکمین استانی بود که این کارگاه آموزشی در آن برگزار شد و برنامه‌ریزی برای برگزاری این همایش در سایر استان‌ها نیز در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف همایش جبنش بیداری اسلامی با همکاری سازمان‌های مردم نهاد استفاده از ظرفیت این سازمان‌ها در آگاه‌سازی مردم و جامعه است.

معاون سرمایه‌های اجتماعی مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: در صورتی که مسئولان حاضر در سازمان‌های مردم نهاد از مباحث مختلف در موضوع بیداری اسلامی آگاه شوند، مردم نیز به تبع آن در این موضوعات آگاه‌سازی می‌شوند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول