اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در هزمزگان:

61.9 درصد کنکوری‌های هرمزگان زنان هستند / برگزاری کنکور در 12 شهر هرمزگان

خبرگزاری فارس: نماینده سازمان سنجش آموزش کشور در هرمزگان با بیان اینکه آزمون کنکور در 12 شهر این استان برگزار می‌شود، گفت: 61.9 درصد از کنکوری‌ها در هرمزگان را زنان و 38.1 درصد را مردان تشکیل می‌دهند.

61.9 درصد کنکوری‌های هرمزگان زنان هستند / برگزاری کنکور در 12 شهر هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مصطفی ظهیری‌نیا ظهر امروز در حاشیه برگزاری آزمون کنکور با بیان اینکه در هرمزگان این آزمون با رقابت 25 هزار و 850 داوطلب مرد و زن از صبح امروز آغاز شده است، اظهار داشت: 61.9 درصد از داوطلبان زن و 38.1 درصد مردان هستند.

وی ادامه داد: این آزمون همزمان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، قشم، حاجی‌آباد، کیش، بستک، بندرلنگه، پارسیان، جاسک، سیریک، خمیر و رودان نیز برگزار می‌شود.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور و معاون دانشگاه هرمزگان اضافه کرد: رقابت این تعداد از داوطلبان در پنج گروه آزمایشی ریاضی و فنی، هنر، علوم تجربی، زبان خارجی و علوم انسانی از امروز هشتم تیرماه به مدت سه روز برگزار می‌شود.

ظهیری‌نیا در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه آزمون امروز در شرایط مناسب و بدون بروز مشکلی خاص برگزار شده است، افزود: از داوطلبان انتظار می‌رود در زمان‌ مناسب در محل‌های برگزاری آزمون حضور یابند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول