اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

روند اجرای پروژه زنجانرود کند است

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان روند عملیات اجرایی زنجانرود زنجان را کند اعلام کرد و گفت: باید با برنامه‌ریزی روند اجرای طرح سرعت یابد.

روند اجرای پروژه زنجانرود کند است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در بازدید از پروژه زنجانرود زنجان، فصل تابستان را بهترین فصل کاری در این شهر اعلام کرد و اظهار داشت: فقط چهار ماه زمان برای انجام کار عمرانی در این پروژه در سال جاری باقیمانده است.

وی به مسئولان دست‌اندرکار پروژه زنجانرود زنجان گفت: هر چه قدر می‌توانید در این پروژه کار انجام دهید و در پایان با ارائه صورت وضعیت اعتبار دریافت کنید.

در این بازدید معاون عمرانی استاندار زنجان، زنجانرود را از بافت‌های قدیمی شهر زنجان اعلام کرد و افزود: این منطقه در واقع ریه شهر زنجان محسوب می‌شود.

علی‌اکبر کریمی با اشاره به ظرفیت گردشگری زنجانرود تصریح کرد: طرح نمونه گردشگری برای این منطقه تدوین شده است.

وی حریم قانونی زنجانرود را 146 متر اعلام کرد و گفت: اصراری به تخریب املاک در این منطقه نیست ولی ساخت و سازها باید در خارج از این حریم انجام شود.

معاون عمرانی استاندار زنجان از اختصاص یک میلیارد تومان اعتبار برای پروژه زنجانرود از سوی استانداری زنجان خبر داد و افزود: با کندشدن روند اجرای این طرح، 50 درصد این مبلغ تخصیص یافته است.

وی اعتبار لازم برای تکمیل پروژه زنجانرود را 6 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: انجام این طرح هم به شرکت جهاد نصر داده شده است.

شایان ذکر است استاندار و هیئت همراه از پروژه مسکن مهر ثمین، پارکینگ طبقاتی در دست ساخت سبزه‌میدان و همچنین پروژه پل غیر هم‌سطح سیدالشهدا هم بازدید کردند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول