اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین‌بار در کشور صورت می‌گیرد

برگزاری انتخابات مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی در آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار در کشور انتخابات مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی در آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

برگزاری انتخابات مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه مسئول کمیته هماهنگی و نظارت بر این انتخابات ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: این انتخابات با هدف بسترسازی برای مشارکت همه کارکنان و کارشناسان جهت تصمیم‌سازی در امور مختلف برگزار می‌شود تا از طریق به کارگیری خرد جمعی و نظام‌مند کردن ظرفیت‌های علمی بیش از بیش به هموطنان خدمت‌رسانی شود.

مهران میرزایی تصریح کرد: ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان در سال گذشته تدوین طرحی برای جلب مشارکت حداکثری پرسنل در مدیریت دانشگاه را مورد تاکید قرار داد و پیرو آن تعدادی از فعالان عرصه سلامت و اعضای هیئت علمی دانشگاه به عنوان اعضای هیئت موسس مجمع انتخاب شدند تا در این راستا طرحی را تدوین کرده و به مدیریت تقدیم کنند.

میرزایی اضافه کرد: اعضای هیئت موسس انجام امور مختلفی را مانند تحقیقات میدانی پیرامون سازمان‌ها و دانشگاه‌ها، مطالعه کتب مفید، گفت‌وگو با افراد مجرب را در برنامه کاری خود قرار داده و پیشنهادهای معاونان، مدیران و کارشناسان را مورد بررسی قرار دادند تا اینکه در نهایت اساسنامه تشکیل این مجمع تنظیم شد.

وی با بیان اینکه در 20 اردیبهشت ماه سال جاری این اساسنامه به تایید و امضای ریاست دانشگاه رسید، ادامه داد: بعد از اینکه اساسنامه به تایید مقام ارشد دانشگاه رسید اهداف، برنامه‌ها و شرح وظایف به واحدهای ذی‌ربط ابلاغ شد و به دنبال آن برای پیشبرد سریع و صحیح مقاصد، کمیته هماهنگی نیز تشکیل شد.

میرزایی بهره‌گیری از توان کارشناسی همه فعالان عرصه سلامت، تقویت روحیه استفاده از مشاوره، ایجاد ارتباط و هماهنگی بین کارشناسان، نهادینه‌کردن فرهنگ مشاوره بر اساس روایات اسلامی، توانمندسازی مدیران و کارکنان از طریق انتقال تجربه از مهم‌ترین اهداف تشکیل این مجمع قلمداد می‌شود.

وی ایجاد کمیته مشاوران دانشگاه، شورای منتخبان مجمع مشاوران، شورای مدیران و دبیرخانه مجمع مشاوران را چهار رکن این مجمع عنوان کرد و بیان داشت: تاکنون بیش از 500 نفر برای انتخاب به عنوان مشاور کاندید شده‌اند که از بین آنها 170 نفر گزینش خواهند شد و از طرف دیگر اعضای شورای مدیران هم از قبل انتخاب شده و به عنوان بازوی مشاوره‌ای مدیر خدمت خواهند کرد.

میرزایی در ارتباط با محل برگزاری انتخابات بیان داشت: این آیین در همه واحدهای تابعه، چهار حوزه ستادی و چهار حوزه دانشکده ارومیه، پنج مرکز آموزشی درمانی این شهرستان و 16 شبکه بهداشت و درمان سراسر استان برگزار خواهد شد.

مسئول کمیته هماهنگی و نظارت بر مجمع مشاوران دانشگاه علوم پزشکی در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: این انتخابات در واحدهای مختلف از ساعت هشت صبح  تا 16 عصر روز چهارشنبه برگزار خواهد شد، به طوری که پیش‌بینی می‌شود پرسنل و افراد زیرمجموعه دانشگاه حضور پرشوری از خود نشان دهند.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول